Gå til innhold

Min S4

Ranger emnet

Jatakkbeggedeler

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om min nye bil.

Bilen er en '92 S4 Sedan, kjøpt ny av en tysk dame i november '91, og i Norge har den hatt 2 eldre entusiastiske eiere før meg.

Den har alt utstyr som ble levert på S4 i 92' utenom skinn interiør.

Har nå rulla ca 106 000 km, og bærer preg av å være meget velholdt.

Skifta akkurat registerreim for første gang på den!

Bilen har en chip av ukjent type, men ble bremset av FMS til 217 kw ved bare 1bar trykk. Går ut i fra at dette er på navene.

Fremtidige planer er nye felger, mest sannsynlig 18x9,5 og 18x8. Sort skinninteriør og nye bremser fremme frister og.

dscn0424vi1.jpg

dscn0423hi3.jpg

dscn0421ij4.jpg

dscn0426xw1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil, 8,5 og 10x 18 er jo alltid en slager på disse da;)

Btw, 217kw er nok ca utregnet motoreffekt, hadde du hatt det på hjula ville det gitt ca 365hk i motoren, noe du ikke får bare ved chip, og heller ikke på 1bar...

-Men går godt disse også med 295 hk og da;) Noen chip'er kan du lese av i vag-com.

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil, 8,5 og 10x 18 er jo alltid en slager på disse da;)

Btw, 217kw er nok ca utregnet motoreffekt, hadde du hatt det på hjula ville det gitt ca 365hk i motoren, noe du ikke får bare ved chip, og heller ikke på 1bar...

-Men går godt disse også med 295 hk og da;) Noen chip'er kan du lese av i vag-com.

Synest dette virka litt mystisk selv, men har papirer fra FMS der det står 217kw/177kmt og 410 nm.

Tror du de kunne ha tatt ut motoren og bremsa den slik da?

Takker for info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider