HansenRS Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 vel, sierraen kjører forbi på innersida, og legger seg ut i sandfella? for å komme seg forbi... ser ikke noe feil rdl har gjort i den situasjonen Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Man kjører NÅR man har sett det er klart. Det gjør ikke du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 nei det gjør ikke sierran heller. så HVEM faen har retten på sin side?! og jeg vet at BANE moral ikke er å måtte kjøre OM biler i sandfella for å komme forbi! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Banevett... Viktig å ta det med ro når man passerer folk som har snurra. Nå håper jeg du får 200SXen FORT igang igjen sugekopp. Og takk for et artig treff til BAUDA. Selvom vaktene var veldig strenge til tider og svartflagga mye, men men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Dere glemmer flaggene folkens. Hadde det vært flere flaggvakter så hadde vel han Sierra'n fått gulflagg, altså, ta det med ro forbi hinder, og det gjorde ikke han fjotten i Sierra. Altså så har han fjotten Sugekopp rett her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 ja. Fjott EN har rett nemlig mOI:) men man trenger da ikke å få et spark i ræva for å vite at noen er bak deg lissom! akkurat som at det ikke var nødvendig med gulflagg da alt gikk unna på 5 sec. men han SÅ at jeg holdt på å rette opp men ga faen. Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 kom igjen nå bitch.. MAKE MY DAY! jeg kan gjerne MAKE your DAY! Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrad Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hei folkens da er treffe over og det meste gikk mye bedre nå, jeg skjønner at ikke alle er fornøyd med flagging og det tar vi med oss. Ellers er vi gennerelt fornøyd, ingen store ødeleggelser og de fleste oppførte seg. Takker for oppmøte alle sammen vi ses igjen 22 june. Følg med på Forside - Velkommen - Bauda Opplæringskontoret for info. Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg skal si at treffet gikk kjempe fint. Passe trafikke og lett å komme seg ut på bana, bortsett fra at det var innmari strengt! Men det skjønner jeg jo ettersom det gikk hardt for seg sist. Men skjønte ikke helt dette med avdarsler pga snurring? Om det var mye biler til stedet eller av bana er jo forståelig. men men. Your rools. Your the boss.. Takk for prøvekjøringa såffal.. Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg