Gå til innhold

>Audi A4 1.8 Turbo

Ranger emnet

rel0ad

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettop kjøpt meg en audi 1995 1,8t.

lurer på hva jeg kan gjøre for å få mere pulver

nå ladder den ca 0,5. fint med litt tips da jeg ikke har mekka så mye på audi før.

hva må til for å nå rundt 250-300hk

------------------------------

Bmw 325 Nos, E30 Automote edition (selges)

Audi A4 1,8 Turbo

Mercedes 190 2.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Er mye du kan gjøre, men går på budsjettet selvklart. Tror ikke du vil gå opp til 300, da standard motoren tåler det nok så dårlig. Men rundt 250 kan du nok havne. Ville starta med chip, større IC, dyser, effektanlegg, grenrør, downpipe, større turbo +++.

Men kan tenke meg du kommer et stykke med å bare justere opp trykket litt, chip og større ic..

Men er mange her som kan gå mye mer spesifikt frem enn det jeg gjorde nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye du kan gjøre, men går på budsjettet selvklart. Tror ikke du vil gå opp til 300, da standard motoren tåler det nok så dårlig. Men rundt 250 kan du nok havne. Ville starta med chip, større IC, dyser, effektanlegg, grenrør, downpipe, større turbo +++.

Men kan tenke meg du kommer et stykke med å bare justere opp trykket litt, chip og større ic..

Men er mange her som kan gå mye mer spesifikt frem enn det jeg gjorde nå.

ja, er vel dette de fleste gjør, kan man hente mye da? og hvor mye trykk snakker vi=?

Audi A4 1,8 Turbo

Mercedes 190 2.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg fikk tips fra ts tuning om at det enten er magnet ventilen eller turboen som var gåen\sliten.

har mulighet til å sjekke om det er ventilen, for en kompis har en.

men vist det er turboen så kan det vel være lønnsomt å kjøpe en større når man først kjøper? noen tips?

Audi A4 1,8 Turbo

Mercedes 190 2.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.8T Motoren er vel ikke den beste å bygge av... Men med nye råder, grenrør, større Turbo, Datasprut, eksos, porta topp, dyser osv er du vel på ca 300 gamp... Men så mye hk i en framhjulsnapper er lissom ikke helt det beste... Bør ha gode foringer og hjuloppheng hvis det ikke bare skal stikke av...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider