Gå til innhold

Spørsmål ang. A3

Ranger emnet

dannyhandsome

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest her inne et par mnd.. Endelig tatt meg tid til å registrere meg. Inntrykket jeg sitter igjen med, er at det er _mange_ her inne som vet hva de snakker om. Så jeg er så frekk at jeg spør i min første post om et par ting.. Er en smule grønn på dette feltet. :)

Det er rimelig sikkert.. Jeg kommer til å gå for en Audi A3, usikker om hvilken modell.

Bilen blir kjøpt om et par mnd. Så det jeg lurer på er:

- Hvor finner jeg felger/dekk til en rimelig pris? Jeg har sterke følelser for svarte 19" felger og 235mm dekk.. *Hint, hint*:thumb

- Når det gjelder styling, hvor er beste plassen og lete?

Jeg kommer ikke på mer akkurat nå. Så jeg oppdaterer posten min dersom det skulle dukke opp flere spørsmål underveis..

Takk på forhånd!:drunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Heisann og velkommen til forumet! Felger kan du finne på mange forskjellige sider. Kan legge ved et par eksempler på felger til deg i den dimensjonen du vil ha. Kan tenke meg du vil gå for 8,5x19" felg med 235-35-19 i størrelse.

Litt av utvalget på finn.no:

Finn Torget - 19 ASA -235/35/19 - 5X100 - ET 35

Finn Torget - 19" RS4-2 felgpakke med sommerdekk til BEST PRIS

Finn Torget - 19 Sportec felger 5x100

Her har du tre fine felger til A3:

Dekk og felger - Interdekk.no

19" RS4 hos NBS:

RS4 felger i 19"

Finnes mye forskjellig på markedet.. Sikkert flere som finner andre felger til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dekkspectrum.no er det mange kule felger. Vet han får i mye til en veldig bra pris. Spør etter Bjørn. TLF41007200. Har ikke så veldig mange på hjemmesiden sin, men hanj mailer over bilder til deg hva han tror blir knall på bilen din:)

Styling så bruker jeg styling-tech. han klarer å lage fine priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider