Skaftetryne Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Bare måtte lime inn denne siden det ikke var no her. Eller er det bare de nye som heter beetle? Eller hva sier du Boxer? Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 :D Er vel egentlig bare nye som heter Beetle, da Beetle bare er kallenavnet på den gamle. Men fet er den jo :D Skulle ønske markedet for den bilen var litt større da! Kjøper ikke noen den snart selges den billigt til fattern...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Hvor mye er det du skal ha for den? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Originally posted by greenrallye Hvor mye er det du skal ha for den? For bilen og ALT jeg har til den hadde jeg tenkt meg minst 20k. Mye av det som følger med, kan også selges ganske lett. Mer info her ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg