Gå til innhold

G60 spindler på Golf1

Ranger emnet

EspenB

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti bruk av G60 spindler i forstillingen på golf1?

Når jeg nå skal ha i G60 motor og gir vil jeg gjerne bruke G60 drivakslinger og, og lurer da på om det er noen her som har gjort dette før?????

Kanskje VS&T har noen tips her????

anyone???

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vad jag har hört. (från gti nördar) så ska det bara vara att montera g60 kassen med drivaxlarna från en rocco 16v inkl spindlar. Rakt ner. Allting passar med lengd osv! Jag skulle forskat vidare i detta om jag var du för jag är inte 99% sikker. men stämmer det så är det ju bäst att köpa sånna.

Du skulle haft snackat med Rolle (vw.gtiklubben.nu). Han kan mycket om Rocco 16v. Och jag tror det var han som sa att det här "konceptet" passade rakt ner på en mk1:a

ska söka lit på gtiklubben och ser om jag finner noe!

~ golf gti special -75 ~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Poenget mitt er at ved å bruke alt fra G60 blir det skikkelig, og det tåler en del juling.

Med stor motor kommer nok 16v akslingene til å ryke tenker jeg..eller tar jeg feil?

Vet om en tysker som kjører med org golf 2 kasse på G60 og det funker bra... mange der nede som bruker golf 1.6 kasser på G60 ombygg (slipper bygge om til vaier kasse da)

dersom du går inn for å grisekjøre knuser du nok G60 kassa også... er diffene som er svake

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider