Polo Classic Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by inzani du får mye arbeid när du skall bruka g60 spindlar. Sån är det bara. Försök få tag på rocco 16v spindlar/ och drivaxlar. Det är de bästa. Då behöver du bara montera på dom och köra!. Scirrocco 16v spindel er vel lik den som sitter på Golf I. Er bare calipper og sadel (bromsokhållare) som er forskjellig fra vanlig GTI? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 nog är det väl 2 forskjelliga spindlar. för rocco 16v drivaxlarna går ju inte på en orginal mk1 spindel. eller hur.. Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Men David kunne du lagt inn en annonse i svenske gti klubben og sett om det var noen der som hadde disse delene? Hadde du CAD tegningen av adapterplate til bruk av G60 calipper og skiver på Mk1 spindler? Passer dette i såfall på rocco spindler? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 på rocco spindlarna tror jag det är ännu enklare. ska göra ett inlägg ikväll så kanske man får noe klokt svar av rocco nördarna i sverige =) Espen du må lära dig att bruka hotmailen din oftare! ;D edit: jo jag har dom där ritningarna för adaptrarna på orginal mk1 spindlar. Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Da tror jeg du sender til feil adresse, for jeg sjekker mailen min hele tiden når jeg er på jobb jeg:) e-bruaa@online.no Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 reply:a på den du skrev sist. Wierd! får kolla upp det Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 nu kan du kolla igen. har du inget mail nu så säger jag upp min hotmail :) Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Glömde lägga ut annonsen igår men jag såg att du hade fixat det idag. Fick du mailet? Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Jepp, den kom frem den:) Søker rundt i england og tyskland og etter delene nå..... Hadde du en plan for porting av toppen og innsug? Han kanskje noen til som vil være med på garagen....... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 har mycket planer =) Samt har jag planer att handla från TSR-performance ;D "stor kjöp" så ska du ha en quaife diff och lite snop så säg till. så kan vi få ner priserna! När kommer du hem från nordsjön då? Vem är det som kanske vill vara med å dela? Samt vad är det för bil han äger. Du jag har kanske fixat ett par spindlar/drivaxlar åt dig. (rocco 16v). Säg bara vad det max får kosta. så ska jag pruta ner det lite. Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg