Gå til innhold

Streetmeet Ingierstrand - Lørdag 26. Mai klokken 20.00

Ranger emnet

spk

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei du. Det er bilen min. Takk for hyggelige ord. Er veldig fornøyd med bilen ja. Og lyden :D

Hva slags bil kjørte du?

Og til alle andre her inne. Legg gjerne ut flere bilder av bilen min og film hvis noen har :)

Ikke så lett å filme når du røyklegger hele plassen! Hehe .. Tror jeg filmet deg litt. Skal sjekke, så kan jeg jo legge det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 8500 omdr èn gang og merket ikke noe til turtallssperre :D Men drar den vanligvis ikke så langt. Vet ikke hva jeg hadde på streetmeet. Hadde nok med å konse om kjøringa :) hehe

ja det tror jeg på;) bilen din er i hvertfall utrolig pen..

su du hadde fått på litt mere merker siden fototreffet.

fikk ikke tatt bilde av bilen sin nå, siden det sto så mye mennesker rundt hele tiden. får bare si i fra, vist du har lyst på flere bilder en dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det tror jeg på;) bilen din er i hvertfall utrolig pen..

su du hadde fått på litt mere merker siden fototreffet.

fikk ikke tatt bilde av bilen sin nå, siden det sto så mye mennesker rundt hele tiden. får bare si i fra, vist du har lyst på flere bilder en dag;)

Takk for det.

Ja har satt på litt flere merker. Skal bytte ut alle nå i nærmeste fremtid, og da kunne jeg godt tenke meg å få tatt noen nye bilder. Har også senket den siden fototreffet.

Men nå må jeg skifte toppakning først før jeg gjør noe som helst annet med den. Har sliti med luft/trykk i kjølesystemet de siste par ukene. Fant ut på søndag at det er toppakningen som er gåen. Det går kompresjon i kjølesystemet. Så det hjalp vel ikke akkurat at jeg kjørte sånn på lørdag :D Men det er sånt som skjer. Kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Ja har satt på litt flere merker. Skal bytte ut alle nå i nærmeste fremtid, og da kunne jeg godt tenke meg å få tatt noen nye bilder. Har også senket den siden fototreffet.

Men nå må jeg skifte toppakning først før jeg gjør noe som helst annet med den. Har sliti med luft/trykk i kjølesystemet de siste par ukene. Fant ut på søndag at det er toppakningen som er gåen. Det går kompresjon i kjølesystemet. Så det hjalp vel ikke akkurat at jeg kjørte sånn på lørdag :D Men det er sånt som skjer. Kommer sterkere tilbake :)

a ha, skjønner;)

bra du har funnet ut hva det var i hverrtfall da. kunne jo ha vært en del værre.

godt og høre at du kommer sterkere tilbake:D hehe.

utrolig pen bil i hvertfall. det skal du ha for.

du får bare si i fra i hvertfall. så skal jeg lade opp batteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodern dro meg med for å handle plugger av han som kjørte Skylinen, så vi ble litt engstelige da han ble stoppa. De klaga litt på at han ikke hadde skilter, og de sa at hvis han hadde kjørt 10m lenger hadde han fått bot. Men det gikk da bra. Mye tøff kjørig ja, og respekt til CamperBob med R32 GT-R'en som ikke festa lokket. Virka som om det kunne bli pølsegrilling en stund før du poppa huven.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Hei du. Det er bilen min. Takk for hyggelige ord. Er veldig fornøyd med bilen ja. Og lyden :D

Hva slags bil kjørte du?

Og til alle andre her inne. Legg gjerne ut flere bilder av bilen min og film hvis noen har :)

Kjørte den gamle Dodgen jeg :)

Skal du på noe banetreff eller lignende utover sesongen da?

Hehe, tipper den akser greit den supraen.

Har du testa 0-100 osv? Prøvd toppfarta på den ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte den gamle Dodgen jeg :)

Skal du på noe banetreff eller lignende utover sesongen da?

Hehe, tipper den akser greit den supraen.

Har du testa 0-100 osv? Prøvd toppfarta på den ? :D

Ok fett :D Du er flink til å kjøre da og det ser ut som bilen funker bra :)

Ja jeg skal på så mange treff som mulig så fort jeg får ferdig bilen. Må bare få skiftet toppakning først.

Bilen akser bra den :D

Har ikke testet 0-100 eller toppfart, men når vi bremset den på Motorfestivalen så hadde vi 379 km/t på 6. gir på 8000 omdr. Dette er jo ikke reelt på veien, men tipper den gjør 350 ihvertfall :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du parkerer oppe så er du selvforskyldt!

selvforskyldt er vel lit drøyt og si ja. da man står 3 meter unna en annen bil og bare gir bånn gass etter dekkene har sprenkt, så vill jeg ikke si at det er det mest omtenktsomme man har gjort. står man midt ute på plassen og man skal børne vekk korden i hjulet. så treffer jo ikke det noen. jeg hadde panseret på bmwèn min fullt av gummi og små metallkord rester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvforskyldt er vel lit drøyt og si ja. da man står 3 meter unna en annen bil og bare gir bånn gass etter dekkene har sprenkt, så vill jeg ikke si at det er det mest omtenktsomme man har gjort. står man midt ute på plassen og man skal børne vekk korden i hjulet. så treffer jo ikke det noen. jeg hadde panseret på bmwèn min fullt av gummi og små metallkord rester.

Ja, det er noe med det. Ganske unødvendig igrunn ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider