Fre_D Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Får samle masse folk herfra og dra til de stedene som klager mest. Når vi kommer dit så parkerer alle bilene sine lovlig og går på byen isteden. Så får vi se hva som er mest forstyrrende :P Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Så er gjennomsnittsalderen på stortinget og i partiene og sånn 89 år da :hammer Så er ikke så rart det kommer sånne forslag, for de vil helst sitte hjemme å høre på NKR P2 i fred og ro. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Å forby råning vil gjøre det mere atraktivt å flytte til bygdenorge. Men man kan jo tenke seg hvilken folkegruppe bygdene vil tiltrekke seg, og hvilken som vil flytte ifra bygda med en sånn lov. Så vist bygdene heller vil ha pensjonister som innbyggere, og ikke arbeidsdyktig ungdom, så værsegod. Selv om det kanskje blir mer attraktiv for barnefamilier også da. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Herregud så tett! Hva er vitsen ? :\ Off, det er noen som burde tenke seg om 2 ganger.. De må vel ha LITT mer fornuftige ting å gjøre enn å jage rånere.. Det er typisk Norge, jess :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posse Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 I steden for å whine her kan dere vell skrive dere opp her da: Skriv under da : www.opprop.no Så kan vi kanskje få de til å tenke på noe annet istedenfor å ødelegge for oss! Siter - 99 Mercedes C180 W202 /// AMG [x]83 Volvo 245 TIC Team White Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Tykkjer det ikkje hadde vore dumt med "rånefrie soner". Respekterar i aller høgste grad dei som set pris på bilane sine, og gjer det beste ut av det, men det eg ikkje tykkjer noko om, er dei sjåførane som på død og liv skal køyre fram og tilbake, same ruta på nokre få hundre meter, ruse motorane sine, med store potter, lage "go'lyd", når det faktisk ligg born og søv i hus ved sidan av. Har ikkje noko imot rånarar som køyrer forsiktig, roleg, utan altfor mykje støy fram og tilbake, kjenner fleire av desse sjølv, og veit kor glade dei er i bilane sine. Men eg har INGENTING til overs for dei som på død og liv skal lage lyd, der det rett og slett ikkje passar seg. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Tykkjer det ikkje hadde vore dumt med "rånefrie soner". Respekterar i aller høgste grad dei som set pris på bilane sine, og gjer det beste ut av det, men det eg ikkje tykkjer noko om, er dei sjåførane som på død og liv skal køyre fram og tilbake, same ruta på nokre få hundre meter, ruse motorane sine, med store potter, lage "go'lyd", når det faktisk ligg born og søv i hus ved sidan av. Har ikkje noko imot rånarar som køyrer forsiktig, roleg, utan altfor mykje støy fram og tilbake, kjenner fleire av desse sjølv, og veit kor glade dei er i bilane sine. Men eg har INGENTING til overs for dei som på død og liv skal lage lyd, der det rett og slett ikkje passar seg. Sånn ca ganske så enig. Jeg anser meg selv som en snill råner. Jeg har verken åpent luftfilter eller effektanlegg. Jeg spiller ikke høy musikk i sentrum, av den enkle grunn at jeg ikke liker oppmerksomheten det gir. Jeg spiller høy musikk utenfor tett bebygde strøk, hvor jeg virkelig kan nyte musikken. Jeg ser ikke vitsen med høy musikk i sentrum, jeg blir paranoid av det, det føles ut som ALLE ser på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 I Lillehammer så stenger de veien opp til lilletorget hvor de fleste havner på lørdagskvelden. Det er jo egentlig greit nok når det er fulle folk og masse glassflasker rundt om kring der. Men det er helt latterlig at vi betaler all formuen vi har på bil og vei avgifter, og det vi får tilbake er dårlige veier og forbud om å kjøre. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Men det er helt latterlig at vi betaler all formuen vi har på bil og vei avgifter, og det vi får tilbake er dårlige veier og forbud om å kjøre. Hvis du betaler all formuen du har på bil og veiavgifter, så bør du søke økonomisk rådgivning. Det kan du få hos din bank eller sosialtjenesten i kommunen. Det er gratis begge steder. Jeg håper du finner en løsning på dette. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hvis du betaler all formuen du har på bil og veiavgifter, så bør du søke økonomisk rådgivning. Det kan du få hos din bank eller sosialtjenesten i kommunen. Det er gratis begge steder. Jeg håper du finner en løsning på dette. Okei! :) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Som nevnt tidligere: Dette er allerede forbudt pr definisjon. Men for å skjule sin handlingslammelse foreslår sosialistene heller nye lover. Velkjent strutse-taktikk med Mamma-strutsen Ingelin Killengren i spissen. Det tiltaket som stopper uønsket bilbruk/råning heter "mer politi" og fordi dette tiltaket koster penger og i tillegg smaker vondt i munnen på virkelighetsfjerne sosialister, er det lettere å foreslå enda en lov. Det burde vært et grunnlovsvedtak som sa at det var forbudt å vedta en eneste ny lov uten også en REELL oversikt over hvor mye den nye loven ville koste å håndheve og hvor disse pengene skulle tas fra. Dagens regjering er den mest narr-aktige på mange ti-år og befolkningen lar seg villig vekk lure. Hvor ellers i verden tror folk faktisk de får det friere gjennom flere forbud for eksempel? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 det sier seg jo selv at myndighetene aldri i verden kan håndheve noe slikt.. det er jo i bunn og grunn ett definisjons-spørsmål... tullball som aldri vil være mulig å gjennomføre,selv med dagens idioder på tinget..:fatality: Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg