Gå til innhold

Vindusvisker motor

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hva med å bare hente en hos din lokale høgger?

Hvis ikke kan du ringe en sjappe som selger amcar-deler. Uorginale motorer koster ofte ikke all verdens...

-Du har sjekket at motoren får strøm? At det ikke kan være et ledningsbrudd e.l. istedet?

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri solgt en sånn.. aldri hørt om en som har røket heller.. så grattis her tror eg du er først ute med å representere norges første neon med gåen viskermotor.. ikke frekt ment men eg er veldi overasket viss den faktisk er gåen

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, skal skru den ut idag og titte på den og måle om den får strøm. Men bilen har jo gått i bergen siden 1995 så det er jo en mulighet for at den faktisk har røket :p

det har min bil også gjort (trillet 250-260 000)

eneste den gjør er å spise topp pakninger (orginale)

men det er min egen skyld. men håper du finner utav det

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, skal skru den ut idag og titte på den og måle om den får strøm. Men bilen har jo gått i bergen siden 1995 så det er jo en mulighet for at den faktisk har røket :p

:roll:

Viskeren kan ikke ha hoppet av hakket hvor den er koblet sammen med stangen som igjen henger på motoren? På min chrysler saratoga, så begynte motoren å slure, fordi feste mellom den stangen og viskermotoren var utslitt. Så det var bare å fikse den foringen. (Dette skyldtes at jeg hadde brukt doble carbonfargede vindusviskere fra biltema (TUNGE!). Død over viskere fra biltema!)

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
:roll:

(Dette skyldtes at jeg hadde brukt doble carbonfargede vindusviskere fra biltema (TUNGE!). Død over viskere fra biltema!)

Jeg har en Saratoga 1994-mod. og den takler ikke de vanlige (billige) vindusviskerne fra Biltema. De "roper og skriker" når de går over frontruten. Kjøpte bilen brukt i 2002 og jeg liker den svært godt. Kjøleviften for radiatoren røk i vinter, men den kostet bare $24 (+ frakt) brukt fra USA. I Norge koster den Kr. 5500,- ny!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har min bil også gjort (trillet 250-260 000)

eneste den gjør er å spise topp pakninger (orginale)

men det er min egen skyld. men håper du finner utav det

Ikkeno problemer med clutchen? jeg har fått høre at clutchen ofte ryker rundt 200-250kkm. Stemmer dette, og er det noen som har bytta clutch og vet hva det koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider