Trond Jacobsen Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Er det noen som lager stabbstag i Oslo området? Noen som kan bøye til ett nytt tykkere med ett annet som mal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hvis du hører med ett mekanisk verksted så kan kanskje de hjelpe deg med å bøye nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Jacobsen Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Greier man å bøye til ett selv, med gass sveis og godt humør? Noen som har prøvd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hvorfor ikke kjøpe et som er ferdig??? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hvorfor ikke kjøpe et som er ferdig??? er ikkje alle biler det blir produsert til skjøner du Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Stabstag må ALDRI sveises eller varmbøyest! Dette er fjærstål som har sine egenskaper pga herdeprosessen. Varmes det ødelegges fjæringsegenskapene med en gang. Eneste muligheten er å kjøpe et universal med justeringsmulighet (sjekk i kit car eller rally miljøet i Norge eller utlandet) eller at du finner et som er såpass nærme det du trenger at du kan kaldbøye det slik at det passer Skal du kappe armene på det må du ikke bruke vinkelsliper. Det skaper for mye varme. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Som Hot Rod sier så må du ikke bruke varme. Bruk ett universalt ett, plukk av brakettene og lag deg nye som passer bilen din, og så skrur disse fast i staget og tårnene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Jeg har lurt litt på dette med kapping av fjærstål.. Hva kan man kappe med for å unngå varmen mest mulig? Er elektrisk stikksag, med skjæreolje aktuelt? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 man kapper med vann.... med ett ekstremt trykk, og veldig små glassbiter i.... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Ja, men nå tenkte jeg på metoder som man ikke trenger å bruke en formue på å få utført. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 baufil :D men korleis vil et heimelaga stabstag som ikkje akkurat er uvanlig fungere i forhold til et av fjørstål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hehe, stikksag er nesten en motorisert baufil da :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.