acoupe Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 hei, hvor kan jeg få tak i stabstag som sitter i bagasjerommet mellom demperne? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 kollevold.no feks. fåes vell overalt, bare å leite litt=) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Lag selv.. En drøy meter firkantrør og to U-eksosklemmer og bittelitt sveising.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 det blir jo ikke akkurat pent da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 det blir jo ikke akkurat pent da ;) Javel, hvorfor ikke? Stagene som en får kjøpt til einser osv bak er laget etter dette prinsippet. Har bilder av slike liggende, skal slenge dem opp senere.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Heter ikke stabstag da, heter tårnstag :fatality: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Heter ikke stabstag da, heter tårnstag :fatality: Tårnavstiver, fjærbenstag osv. Detaljer!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Se Her, har sett verre løsninger... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Se Her, har sett verre løsninger... dette var ikke veldig pent, skikkelig jallaløsning spørr du meg. Har uansett funnet hvor jeg bestiller ifra: Wiechers Sport (Nienburg) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 dette var ikke veldig pent, skikkelig jallaløsning spørr du meg.Har uansett funnet hvor jeg bestiller ifra: Wiechers Sport (Nienburg) Jalla? Snur du klemmen 90grader og sveiser den tverrs for røret så blir den akkurat lik 90% av alle bakre tårnstag du finner på market... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Jalla?Snur du klemmen 90grader og sveiser den tverrs for røret så blir den akkurat lik 90% av alle bakre tårnstag du finner på market... mulig det, men det er ikke likt i det hele tatt som sånn jeg skal ha, sånn det var bilde av på linken jeg la til. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 det selvlagde var ikke så værst syns jeg. Noen som har erfaringer med tårnstag bak? merker man noe forskjell? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Tårnavstiver, fjærbenstag osv. Detaljer!:) At det finnes andre navn for det ja, men tårnstag er ikke et synomym for stabstag. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg