Willypolly Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Da har jeg handlet inn div Meguiars/Pinnacle. Det jeg er littegrann usikker på er rekkefølgen jeg skal bruke dette på ved min maratonsøndag om ikke så alt for lenge forhåpentligvis. Jeg har under satt opp rekkefølgen som jeg _tror_ er riktig. Kan noen bekrefte/avkrefte dette så hadde det vært supert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 MG 7 (show car glaze) skal på helt til sist. Vent noen timer etter NXTn er fjernet med å legge den på. Legg på TYNT, litt jobb å fjerne igjen. Legg på, tørk av. Clay - ScratchX - NXT - MG 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 hm. sikker? det står jo at MG7 er en pure polish, og bør ikke polish forsegles med en type voks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 MG07 How Car Glace kan du legge på før eller etter NXT Wax, slev legger jeg voks etter på, da jeg aller helst vil forsegle det jeg har utført... Men er heller ikke noe problem å legge på toppen av voksen, f.eks den dagen du vil ha skikkelig wet look, uten å bruke masse tid på bilen...Anbefaler også å bruke 100% terry Cloth fra meguiars når du jobber med MG07, Påføringspad får å jobbe inn med, og Terry Cloth til å dra av med rett etterpå. Denne får du hos Pan Vulk, hvis du ikke har den. Selv bruker jeg MG07 i lag med NXT Spray wax hvis jeg har litt tid på min egen bil, denne har da M21 Polymer Sealent i bunn som hovedlakkforsegler. (hvit Transporter btw) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 les her :P Panvulk Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Saken er at det er litt rens i NXT tech wax, om den legges over MG 7 bør den legges på "lett" så den ikke fjerner MG 7 samtidig. Hadde jeg lagt noe over MG7 hadde jeg lagt er REN sealer uten rens (MG21 feks) MG 7 er en voks jeg har forstått så og si fjernes ved vask, så den er kun mht looks og ikke holdbarhet/beskyttelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg