bjarne Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Noen som har en fin loesning naar man skal fylle til ca. toppen av frostpluggene naar det gjelder hullet til vannpumpen? Der boer det jo vaere aapning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 vatre opp blokka og pelle ut den fremste frost pluggen og se og følg med . her er min blokk Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Vannpumpehullet ligger godt under toppen av frostpluggene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 skal/må du fylle over frost pluggene da? i så fall så dytter du innen last slange som du dytter opp fra vannpumpe hullet og opp i blokka er litt usiker på om du må tre inne videre bakover også Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 skal fylle min blokk men er usikker på hvor mye jeg skal fylle... hadde tenkt og fylle til toppen av hullet til vannpompa og "porte" ut en smule masse. skal kjøre med elektrisk vannpumpe og stor raddis bak. skal bremse 600+++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 skal fylle min blokk men er usikker på hvor mye jeg skal fylle... hadde tenkt og fylle til toppen av hullet til vannpompa og "porte" ut en smule masse. skal kjøre med elektrisk vannpumpe og stor raddis bak. skal bremse 600+++ hmm hvis du ikke skal ha vannpumpe foran så er d jo bare å gjenge slange nipler i topp og borre og gjenge opp utvendige nipler på blokk 1 for vær sylynder de bak "kolfiber pv "i sberge gjorde noe sånt Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hvis noen som har gjort dette kunne svare paa det, saa hadde det vaert fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 er ikke så mange som kjører med betong her inne akurat,værtfall så extremt som til overkant vannpumpe... Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg