Teigen Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 I dag har jeg vert hos tannlegen kl 9, som forsåvidt var veldig hyggelig :) Tok halvannen time å borre i tenna så er litt ør i hue. Etterpå dro jeg hjem og lagde snapp-off fester til girkassa, dette fungerer nå meget bra :D ellers har jeg taua bilen til fatters på verkste med draugen.. dette ble ganske morsomt da jeg holdt bremsen inne for fult i det vi skulle ta igang ut fra lyskryssa i drammen og bilen hans ble holdt igjen (230 coupe) ble mye blårøyk :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Har du høyt forbruk på gearkasser du eller? Siden du må ha snapp-off fester til den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 hmm tar av girkassa og tar den med inn så ingen stjeler bilen da eller?? :lol: :lol: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 hmm tar av girkassa og tar den med inn så ingen stjeler bilen da eller?? :lol: :lol: Noen liker å gjøre det på denne måten istedet for å ha avtagbart ratt:drunk: Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoffern Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Så var det til hva jeg har gjort i dag da. Jeg har stått opp alt for tidlig og dratt på skolen. Der var jeg til klokka var litt over 2 så dro jeg hjem. Har også vært og trent med draugen, blei ikke no blårøyk når jeg var med han fordi det var visst no klein drivstofføkonomi. Men piggdekk bak har han jo i tilfelle det skulle bli glatt eller noe. Koff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 clutch forbruket er omtrent på nivå med hvor mange hvalbiffer valla spiser til daglig.. så.. ja.. kjekt ;D piggdekka til draugen er noe mer slitne :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoffern Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Nå sender jeg den flotte sangen med navn "14" til vår kjere venn Teigen. Draugen dro akuratt herfra etter å ha hevd i seg en matbetta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 HAHA.. fikk akkurat melding om at han sto i dusjen og barberte seg.. skulle vist tel kjærringa i natt.. skjer.. stikke ut å brenne a no dekk ell no.. kjeder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 lol for mye detaljer Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 ..skulle vist tel kjærringa i natt.. Å? Fortell? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Å? Fortell? Bruk fantasien :D :biker Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 hehe.. han ringte i 12 tia.. så tror hu fikk akutte blødinger :P ble nok ikke så spennende for'n alikavæl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoffern Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Det var jo synd da :P Draugen barberte seg åsså blei det ikke no morro forn :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoffern Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Har ikke fått sett det derre "snap-off" festene dine enda Teigen. Gleder meg til å se det egentlig. hva består det av? 4 bolter inn i kupèen? Er ikke så greit å hoppe så traversen detter av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Detta høres VELDIG ut som vestfossen/hokksund ;) Hvem er dere a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg