jonny be good Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 hei.. jeg sjekka på ARP rådebolter i sverige, i min dimensjon så kosta dem 250,- stk. det synes jeg nå er litt for dyrt. det er rådebolter til H-profilråder dette, men ARP synes jeg hadde litt stive priser. 7/16" 1,75"lang. vis noen forstod dette, vis ikke spør meg så skal jeg skrive det riktig for jeg husker ikke heeelt i farten her nå. så er det noen her som vet om noen helt kurante rådebolter til en litt finere pris enn det ARP har? mvh Johan Kåre Sætran Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Sjekk på Summit, Jeg's, Kragens, er nok litt andre priser på ARP bolter der borte Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 skal sjekke..:) takk for tipset:) Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg