Gå til innhold

Ut med bakseter!!!

Ranger emnet

Jeppe

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er en lykkelig eier av en corrado g60. Jeg har akkurat byttet ut setene mine med to bøttestoler, med 4 pkt. setebelter.

Da disse setene ikke går ann å "vippe" fremover så noen kan sitte baki, fant jeg ut at jeg ville ta ut baksetene. Jeg lurer på om noen kan komme med diverse ideer om hva jeg kan gjøre med plassen baki.

Jeg har tenkt på å få en båtbutikk til å støpe en glassfiber form som jeg kan sette bak, lakkere og bruke som en gedigen basskasse. Slik at jeg har feks. 2 10 tommere rett bak seteryggen, 6*9 , og feste forsterkere og div annet.

Jeg er opptatt av at det ikke skal være en kjederlig firkanta boks, men at den må ha litt design med litt kurver osv...

Formen skal lakkeres i søvgrå met. slik som bilen eller svart.

Er det noen som har bilder av biler som har gjort dette, eller om dere har noen tips????

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skal sies at det er vanskelig å ta bilder når solen skinner.

Setene er heeelt svarte selv om det ikke ser sånn ut.

Skal innom å høre om båtsenteret i larvik kan hjelpe meg med å støpe en glassfiber form der hvor baksetene stod. Skal enten lakkeres i bilens farge, eller i lik farge som sparco beltene.

Får legge ut noen fler bilder etterhvert..

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeppe

Skal innom å høre om båtsenteret i larvik kan hjelpe meg med å støpe en glassfiber form der hvor baksetene stod.

Her er en fyr som har støpt dashboard i Bertone-coupéen sin, kanskje du kan få litt inspirasjon...

http://brandmaker.no/bertone/dashbord.html

Så forøvrig bilen på et treff i sommer, meget pen den dash'en...

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Siden Corradoen er en kombi får man best lydtrykk fra kassa om den står i bagasjerommet, med basselementet og eventuell port bakover, for å dra nytte av såkalt 'akustisk forsterkning', som jeg ikke kan forklare hva er. ;)

det blir mye forskjell på lyden, har selv golf og på gatebil/dbdrag så prøvde jeg å snu kassa så den pekte innover i kupeen i stedet, og det var flere db lavere..
Lenke til kommentar
Del på andre sider