Gå til innhold

Grenrør

Ranger emnet

244volvo

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Grenrør kan du kjøpe hos krb trading, sånn ca 10 lapper. Manifold er noe helt annet...

Ja, ska ikke ha manifold. Grenrør veitu :P

Tror heller jeg kjøper noe fint brukt enn no heilt spenn nytt te mange tusen.

Volvo 945 B230FK 1995

Volvo 240 B230F 1988

Opel Kadett C 2.0 1977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså marius , du fant ut av det.. men pass på at tråden ikke blir sletta.. dette er egentlig kjøp å salg.. moderatorene liker ikke dette. .. :angry:

Er egentlig ikke meninga at jeg bare skal kjøpe dette. Skal jo settes på plass au. Må ha noe som funker, så da spør æ folkan her om de har peiling.

Fatter du jørgen? :P

Volvo 945 B230FK 1995

Volvo 240 B230F 1988

Opel Kadett C 2.0 1977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha grenrør, ikke original eksos-manifold

hva skal du med grenrør???

b230ft nye typen eksosmanifoilet funker til mer effekt enn de fleste har i sine turbo volvoer!!

Ikke kjøp noe SS Autochrome drit.. ser kanskje fancy ut, men da er det bedre å kjøre på org manifoil!

Ps. du vil tjene ca 10hk på å bytte til ft nye typen manifoilet, iflg. urban legends. Et brukt custom manifoil, tipper du må gi ca 5-6k for det også.. det koster lett 10-12k nytt! Det er noe av det siste jeg ville kjøpt til en turbomotor..

Før det, ville jegkjøpt:

dyser

stor turbo

stempler/råder

datasprut

ft manifoil

+++++

så til slutt, kan man vel tenke på å kanskje bytte vekk fra ft manifoil, pga. da har man kanskje god nok motor til å behøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal du med grenrør???

b230ft nye typen eksosmanifoilet funker til mer effekt enn de fleste har i sine turbo volvoer!!

Ikke kjøp noe SS Autochrome drit.. ser kanskje fancy ut, men da er det bedre å kjøre på org manifoil!

Ps. du vil tjene ca 10hk på å bytte til ft nye typen manifoilet, iflg. urban legends. Et brukt custom manifoil, tipper du må gi ca 5-6k for det også.. det koster lett 10-12k nytt! Det er noe av det siste jeg ville kjøpt til en turbomotor..

Før det, ville jegkjøpt:

dyser

stor turbo

stempler/råder

datasprut

ft manifoil

+++++

så til slutt, kan man vel tenke på å kanskje bytte vekk fra ft manifoil, pga. da har man kanskje god nok motor til å behøve det.

Har jo mekanisk innsprut da. Så blir vel litt stress å bytte til elektrisk?

Råder har jeg tenkt på å kjøpe. Det er vel ikke dyrt for en ft manifoil?

Har en garret t04 turbo nå.

Volvo 945 B230FK 1995

Volvo 240 B230F 1988

Opel Kadett C 2.0 1977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo mekanisk innsprut da. Så blir vel litt stress å bytte til elektrisk?

Råder har jeg tenkt på å kjøpe. Det er vel ikke dyrt for en ft manifoil?

Har en garret t04 turbo nå.

Hmm, du maser om grenrør..

Tenker du egentlig på Downpipe? dvs. fra turbo og bak?

Eller tenker du på manifoilet mellom motor og turbo?

ps. du klarer aldri å tyne det mekaniske sprutet nok til at et b230ft manifoil er for dårlig for deg.. Om du gjør det, varer ikke motoren mer enn 2 uker uansett, som igjen betyr du heller burde invistert pengene i feks. datasprut eller lh 2.4,dyser++..

Men men, dine penger.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider