Revolvo Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 hellu... har nett kjøpt meg nokia 7390 som er klapptelefon...har fjerna operatørlogen fra telenor, selv om d irrterende nok står telenor med liten skrift oppe til venstre på skjermen. men d mest irriterende er den store telenorskrifta midt på den minste skjermen. tips til å bli kvitt denne eller går d ikke? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awessey Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Prøvd å sende "logo blank" (uten " selvsagt) til 1961? Koster vel en tier tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Da fjernes vel bare operatørlogo (som han oppgir at er fjernet).. har mine store tvil om at du får fjernet den der.. Dra på klart-svar eller noe å hør :) de fleste der kan fler enn alle på elkjøp til sammen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 hehe...takker for svar men bur nå litt sånn åp landet jeg men skal høre i en el butikk i helga;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 hvis du har tele2, så går det ikke. Har noe med at Tele2 har hovedkontor i sverige og at de leier nettet til telenor, og på en rar måte så blir det som om du er i utlandet når du bruker telefonen i Norge, og da er det umulig å fjerne den telenor logoen. Har prøvd å fjerne min og. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg