Mk2-16v Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Hvordan får man løs motorvarmer elementet fra blokka? Siden elementet er ødelagt og jeg skal overhale blokka så tenkte jeg å bytte det ut med en frostplugg. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Noe sier meg at det er bare trykt inni. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Det er det jeg tror også men jeg prøvde å vri løs elementet med vannpumpetanga størrelse STOR og den rikket seg ikke. Får kanskje brette opp armene og prøve på nytt ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 fikk du det til, eller :) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Yup... :) Slo litt med hammeren til den løsnet og så brukte jeg rørtanga og vrei den ut. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 holdt på med dette på skolen... tok en motorvarmer fra en ford motor å skulle sette på en toyota carina || 1,6. men ble for stor.. disse er konet.. så vi dreide den bare ned med kon.. ble bra..hehe litt juks er lov.. bare å kakke de løs.. utvider seg når de er varme.. Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg