dino Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 vurderer innkjøp av 2stk. gelebatteri(er). Noen som vet hvor jeg får taki dette til en ok pris ?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 lokale forhandlere som: bensinstasjoner,forhandlere som selger båt og bilutstyr..etc. slike forhandlere har man da vel på alle slags tettsteder eller byer... Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Jeg lurer på en ting: Hvorfor skal alle ha gelebatterier? Hvor er det dere har fra at de er så bra? Syrebatterier kjent som AGM aka. SLA er utvilsomt den beste løsningen. Klart, gelebatterier er bedre enn vanlige blybatterier, men ikke overlegent alt annet... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hmm, vist jeg skal ha et kraftigt batteri til et stort anlegg åsn batteri burde jeg gå for da?, evt. link? Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Gå ikke for stinger eller andre "merke" batterier innen bilstereo. Disse er så overpriset at det er kriminelt. Jeg har vurdert selv et vanlig bat. med høy startstrøm og amper/t. Se på feks. Mekonomen sine sider. Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg