Tombo Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hei:) Har 5 alufelger som jeg skulle hatt sandblåst og pulverlakkert. Noen som vet om noen som utfører disse tjenestene i Oslo-området? Helst rimelig og bra utført arbeid:) Tar imot alle svar med takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbovan Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 hør med et blikkenslagerfirma, her i tønsberg er det Erling Freitag AS som kan gjøre det, men du må gjøre forarbeidet. kvalitet ingen aning, har ikke sendt mine felger dit enda, men har planer om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Ring Dekksjekk i Askim, de rettet opp og pulverlakkerte 2 felger for meg med glimrende resultat. De tar forøvrig alt av felgfiksing inkludert høyglanspolering osv.. Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombo Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 hør med et blikkenslagerfirma,her i tønsberg er det Erling Freitag AS som kan gjøre det, men du må gjøre forarbeidet. kvalitet ingen aning, har ikke sendt mine felger dit enda, men har planer om det. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombo Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Ring Dekksjekk i Askim, de rettet opp og pulverlakkerte 2 felger for meg med glimrende resultat. De tar forøvrig alt av felgfiksing inkludert høyglanspolering osv.. Takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg