TurboPolo Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Ja, da nærmer det seg vagtreff på Vålerbanen, er det noen med feita Polo som skal? Regner jo med Polo 20vt kommer og kjører fra alle andre Poloer...... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hadde jo vært morsomt å tatt seg en tur, veit du når det er eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hehe bilen står og venter på ny kasse så jeg kommer nok ikke. Satser på Rudskogen istedet, litt snillere regelverk der også. De fleste Poloene som kommer er nok ikke ute på banen, de står nok te pynt i depoet. Det er hovedtreffet til klubben det er snakk om som er nå til helga. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Jeg kommer nok oppover i en hvit Polo 9NF GTI. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg kommer, antagelig i G40'n på gateslicks Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 eg kom ;) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Jeg kommer, antagelig i G40'n på gateslicks Var du den eneste Poloen på banen eller, fikk du satt på plass noen Audier da;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 jeg tror faktisk jeg var den eneste poloen på banen bortsett fra et par nye polo gti er da.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ok my bad, hvorfor kjørte han ikke da når han først var der. Åssen gikk det med deg da, hva kjørte du med. Har du noen bilder må du gjerne legge de ut;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Var du den eneste Poloen på banen eller, fikk du satt på plass noen Audier da;) Coilen hadde tatt kvelden i løpet av vinteren, så fikk ikke gitt mer enn 1/2-3/4 gass før bilen fikk forseg at den var kenguru. Fikk noen runder i høyre setet på en Golf 16vT da.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Kjipt det da, men det er jo bare bagateller i forhold te hva jeg sliter med. Åssen gikk 16VT`en i forhold te Poloen da. Har du planer om å kjøre på Rudskogen i September. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Golfen gikk omtrent som Polo'en, kanskje litt bedre på slutten. Har hatt et nology coil kit liggende i over 2 år, var vel noe sånt som skulle til for at jeg setter det på...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg