Gå til innhold

Max Power ...

Ranger emnet

Stage

Anbefalte innlegg

Abbonerer ikke på Max Power, men har tenkt på det flere ganger!

Jeg kjøpte mitt første max power i mai i fjor, og har alle numrene etter det ;) _Litt_ hektet.

Selv om jeg synes det har blitt litt for mye plast-clio'er og damer i det siste.

Har seff. også hørt om Revs. Leser du Redline også?

De tre er ihvertfall mine tre standard "plast"-blad. :)

Står faktisk mye kult i dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...den rice blekka får du jo kjøpt på bensin stasjoner oxo nå..( iallefall der det jobber endel bil interreserte folx) ellers så er det narvesen som tar inn de. Har akkurat kastet en hel stabel fra 2000 til 2003 mai.... ...mye pupper og lår for min del....skikkelig rice blekke ...eneste jeg likte med den blekka var HOT BITS ....av og til noen kule biler og fra vele verden... abonner på http://www.narvesen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle Max Power og Redline bladene siden Mars... men kun ett REVS blad. Vurderer å abbonere på Max Power og Redline.

Det er mye plastikk, og mye stygt, men av og til er det noen dritfete biler. I April nr. av Max Power er det en gul supra... den er rå.

Syns de kunne droppa damene og hatt mer biler. Vil jeg ha nakne damer kjøper jeg heller Playboy eller no.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, har ikke hørt om redline...

men, abbonere på narvesen.no ? ...blir vel dyrere enn å abbonere rett fra england ....der koster d jo 29,50 pund for max power og revs i 6 mnd ... d blir jo 354 kr ...

så sparer jo mye på og abbonere fra england da ...

blir litt hekta på bladet...har også 4 max power filmer ....de er også rimelig braé :-)

- 08 A4 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stage

hei ...

bare lurte på om noen abbonerer på max power ? fra england ...

hvordan det er med betaling, sending osv ....

. . .

noen som har hørt om bladet " Revs " btw ? ...

Ikke noe problem å abbonere på Engelske bland. Betale med visa og det dumper ned i postkassa. Max Power har jo virkelig gått nedover de siste 3-4 årene. Blitt et skikkelig fjortis blad. Pleide å lese det rundt 95-96. Da var det bra med biler, ikke 250 sider reklame, og ikke så så mye rumper og lår.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg kjenne rmeg igjen der polclassic, ....jeg har lest mye av danske vmax og tyske tuning og auto tuning i det siste...må si det er mer stoff der og enn litt mere "cleanere" bygger i auto tuning v max er faktisk ganske så bra synes jeg...jeg skulle gjerne ha kjøpt japanske option et rice blekke utensidetsykke, men med mange tunere som averter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame er bra syns jeg, da kan jeg sjekke ut ting jeg vil ha, sjekke nettsider osv.

Men desverre er det altfor mye voldtatte Saxo'er med mye netting og plastikk så de ser ut som romskip....

Syns bilsport er et bra blad jeg, når de har litt sånn styling-innhold. Vmax er også bra...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider