Ja__9 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 er ikke sikker på hva det heter, men klistremerker til bil skal jeg hvertfall ha. Er det noen som har norske sider med stickers? Jeg fant en her på forumet, men husker ikke hvor. Har prøvd å søke både her og på google men finner den ikke:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Autoart Web Shop Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 mye stilig der ;) lurer på om det kan være decals jeg er på jakt etter? striper som går langs hele siden på bilen er det jeg har mest problemer med å finne --> i Norge vel og merke :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Har du bilde eksempel. Meste parten av stripene i usa er pinstipet. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg