Gå til innhold

bane kjøring/drifting rudskogen 28 mai som er en fridag. meld deg på!!

Ranger emnet

MRJ88

Anbefalte innlegg

Nei faen gutta seriøst eller?! Hva er så galt med prøveskilt!? Hva med oss som har nybygde biler som har lyst til åprøve ut og få mappet og slikt til neste banetreff/løp osv?

Nå har jeg venta drit lenge på at den bilen skal bli ferdig. Gått glipp av 2 driftbattle. og nå som den enedlig er klar så skal jeg bli nekta kjøring fordi jeg ender opp med prøveskilt!?

Jeg KANKE få skilter på bilen min nettop fordi det er en renspekket banebil..

Hva faen gjør man da?! Da føler jeg heller for å sette kursen ut i hadelandsåsen og kjøre gris på offentlig vei! Erre det folket ønsker da?

MVHR!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2 sugekopp!

Det er veldig dritt.

Jeg tenkte og prøve bilen før driftbattle runden helgen etterpå. hadde hvert fint og hatt sjansen til å prøve bilen.

Det står jo gatebil og DRIFTING.

Hvor mange driftebiler (da mener jeg reinspikka) er det som har skilter? hehe

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det er jo latterlig spør du meg! om dem sikter til at biler med prøveskilt bare lager kvalme på bana så er det tull!

JA! det finnes en del gamle shabby biler som dukker opp bare for å bli kjørt i filler, men dem kan man da som alt annet bare luke ut fra bana! ikkeno værre enn det!

og som sagt ja.. HVOR mange driftebiler ruller på hvite skilt?..

dette blir for dumt syns jeg. når man endelig har banedager så blir man nektet adgang.. morro

Stemmer for å sitte å tigge på OSLO s. jeg.. det er en mye bedre hobby

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er høl i hue og ikke la rein spikka banebiler slippe ut på banen.. Synes det burde være unntak med regelen om kun hvite skilter, er ikke værre enn å gå igjennom bilen og se om det er malt med feiekost over rusta osv.

Hvem hadde vel ikke sluppet inn VS motor inn på ett treff med en av bimmerne?Morsommere og se på en japse som slenger litt med rævva enn en bærum soss med flunka ny og original bmw 320 som vinker til kammeratene mens han kjører pent og pyntlig rundt banen.Min mening ihvertfall.

Jeg tar meg nok en tur for det=)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider