stian_ Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Heisann, har prøvd å poste her i går men funka ikke så jeg prøver igjen. Uansett, jeg er en fyr på 19 år som eier pr i dag en Nissan Primera P11 97 mod. Er medlem av Nissan Car Club Norway og er veldig fornøyd med bilen, og klubben generelt! :chevy Nå har tiden kommet for at jeg har tenkt å kjøpe AMCAR. Har bodd i USA i 8år og kan med hånda på hjerte si at jeg har sett min del av fine amerikanere! Jeg må selge Primera-en for å få råd til å kjøpe meg AMCAR, problemet er at jeg vil helst ikke kjøre framtidige go'bilen på vinteren. Det betyr at jeg må kjøpe en billig vinter bil, noe jeg tror jeg kan klare å få til! Etter litt leting å tenking har jeg funnet ut at en Chevrolet Monte Carlo SS 1987-1988 modell er ganske så fin og er et godt alternativ hvis man skal ha en bil som varer og som ser litt tøff ut. Er vel den siste muskelbilen noensinne. Det er 305 motorer i de da, men bedre enn ingen ting sant? 350 cid deler passer rett over har jeg hørt! ;) Hva er deres tips på dette? Er Monte Carlo et godt alternativ? Hva bør jeg gjøre? Vennligst kom med tips og svar så fort som mulig fordi jeg vil få solgt primera-en! -Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 er en grei bil monte carlo, men skal du ha en litt spesiell og rå, så ville jeg hatt en chevelle, imala, eller en camaro da. er ikke det jeg vil anbefale å kjøre og være avhengig av en amcar, vi kommer ikke bort fra det att eldre amcars er kun en hobbybil som trenger litt vedlikehold. Ikke en bil for bare å kjøre. og en ting til som lønner seg er å ha/få kjennskap til bilen du har sånn at du kan skr og reparere det meste selv. Ha en litt spesiell bil og eller kjøp en annen billig japse til å kjøre med om vinteren. alt etter din egen økonomi. MVH Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Klart, hadde jeg hatt mer penger så hadde jeg kjøpt en Chevelle eller en 1969 Camaro SS, men sånn er det bare ikke. Jeg tror Monte Carloen kan være en fin daily driver jeg! Gjerne kom med mer innspill! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Kan kjøpe Volvon min, veteran og med 350 TPI motor ;) Løp å kjøp ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Haha, nei skal nok ikke ha noen Volvo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 støtter deg i valg av Monte Carlo. Hadd sellv en slik i tankene her før jeg svensk bruksbil (saab). Monte Carloen har vel også en del mere komfort enn en gamlere amerikansk bil i den grad det er noe argument. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Mindre forbruk til en viss grad også da. Gleder meg til å få tak i en! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 vær obs på rust i bakramme på norske biler. Monte carloen er bygd på g-body som er samme som malibu/cutlass/lemans/regal Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Denne skal ikke være rustet så langt jeg vet! Aldri vinterkjørt. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Har noen peiling på hva noe sånt koster i forsikring som 19år :P med tidligere forsikring hos Gjensidige? :word_ms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Stian hør her du kjøper denne FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Så kjøper du denne. eBay Motors: Oldsmobile : 442 (item 140121708803 end time May-31-07 10:25:49 PDT) Så søker du om karroseribytte og det får du, da får du en utrolig morosom bil som tar det meste, originalt drar den 0 til 100 under 7 sek. Jeg hadde en slik en som konebil, kjerringa erta på seg BMW èr hver dag frem og tilbake fra jobben, min var også karroseribytte. Min var 87 model rega som 79, tror den går på nottoden, var en ung gutt som prøvden og da måtte han bare ha den. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Nja.. vi får se nå. Bilen skal vises fram i morgen og blir forhåpentligvis solgt snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Stian hør her du kjøper denne FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Så kjøper du denne. eBay Motors: Oldsmobile : 442 (item 140121708803 end time May-31-07 10:25:49 PDT) Så søker du om karroseribytte og det får du, da får du en utrolig morosom bil som tar det meste, originalt drar den 0 til 100 under 7 sek. Jeg hadde en slik en som konebil, kjerringa erta på seg BMW èr hver dag frem og tilbake fra jobben, min var også karroseribytte. Min var 87 model rega som 79, tror den går på nottoden, var en ung gutt som prøvden og da måtte han bare ha den. det er en olds eller? hvilken årsmodell er dette... fine bila det dær.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Bilen ble vist men hun som så på den var ikke interessert! :P har muligens en kjøper til på tråden her. Monte Carloen jeg skulle ha ble solgt. :( trenger å få tak i en ny 87-88 mod monte carlo SS altså! helst med godkjent karosseri bytte til 79. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 det er en olds eller? hvilken årsmodell er dette... fine bila det dær..[/Quote] Jepp 87 mod Olds 442 begge to Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg