Gå til innhold

Amerikaner som bruksbil?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann, har prøvd å poste her i går men funka ikke så jeg prøver igjen. Uansett, jeg er en fyr på 19 år som eier pr i dag en Nissan Primera P11 97 mod. Er medlem av Nissan Car Club Norway og er veldig fornøyd med bilen, og klubben generelt! :chevy

Nå har tiden kommet for at jeg har tenkt å kjøpe AMCAR. Har bodd i USA i 8år og kan med hånda på hjerte si at jeg har sett min del av fine amerikanere!

Jeg må selge Primera-en for å få råd til å kjøpe meg AMCAR, problemet er at jeg vil helst ikke kjøre framtidige go'bilen på vinteren. Det betyr at jeg må kjøpe en billig vinter bil, noe jeg tror jeg kan klare å få til!

Etter litt leting å tenking har jeg funnet ut at en Chevrolet Monte Carlo SS 1987-1988 modell er ganske så fin og er et godt alternativ hvis man skal ha en bil som varer og som ser litt tøff ut. Er vel den siste muskelbilen noensinne. Det er 305 motorer i de da, men bedre enn ingen ting sant?

350 cid deler passer rett over har jeg hørt! ;)

Hva er deres tips på dette? Er Monte Carlo et godt alternativ?

Hva bør jeg gjøre?

9348-1987-Chevrolet-Monte-Carlo.jpg

Vennligst kom med tips og svar så fort som mulig fordi jeg vil få solgt primera-en!

-Stian

ubuntu1userbarqx6.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er en grei bil monte carlo, men skal du ha en litt spesiell og rå, så ville jeg hatt en chevelle, imala, eller en camaro da. er ikke det jeg vil anbefale å kjøre og være avhengig av en amcar, vi kommer ikke bort fra det att eldre amcars er kun en hobbybil som trenger litt vedlikehold. Ikke en bil for bare å kjøre. og en ting til som lønner seg er å ha/få kjennskap til bilen du har sånn at du kan skr og reparere det meste selv. Ha en litt spesiell bil og eller kjøp en annen billig japse til å kjøre med om vinteren. alt etter din egen økonomi.

MVH

85* camaro iroc 350 tpi 250hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian hør her du kjøper denne

FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

71_1179969942937.jpg

Så kjøper du denne.

eBay Motors: Oldsmobile : 442 (item 140121708803 end time May-31-07 10:25:49 PDT)

1762_3.JPG

Så søker du om karroseribytte og det får du, da får du en utrolig morosom bil som tar det meste, originalt drar den 0 til 100 under 7 sek.

Jeg hadde en slik en som konebil, kjerringa erta på seg BMW èr hver dag frem og tilbake fra jobben, min var også karroseribytte. Min var 87 model rega som 79, tror den går på nottoden, var en ung gutt som prøvden og da måtte han bare ha den.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian hør her du kjøper denne

FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

71_1179969942937.jpg

Så kjøper du denne.

eBay Motors: Oldsmobile : 442 (item 140121708803 end time May-31-07 10:25:49 PDT)

1762_3.JPG

Så søker du om karroseribytte og det får du, da får du en utrolig morosom bil som tar det meste, originalt drar den 0 til 100 under 7 sek.

Jeg hadde en slik en som konebil, kjerringa erta på seg BMW èr hver dag frem og tilbake fra jobben, min var også karroseribytte. Min var 87 model rega som 79, tror den går på nottoden, var en ung gutt som prøvden og da måtte han bare ha den.

det er en olds eller? hvilken årsmodell er dette... fine bila det dær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider