CamaroCab Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 det er en olds eller? hvilken årsmodell er dette... fine bila det dær.. 87 model,har nesten samme statur som buick gnx is statene, det er en ulv i fåreklær, tror aldri jeg har blit så overrasket som da jeg kjøpte den bilen.:spin Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jepp 87 mod Olds 442 begge to Den vite er ingen 442............ Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Joda, de er grei de.. men det blir litt for mye gammling preg på de bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Den vite er ingen 442............ Åfan, du har rett, såg ikke den øverste linken i farta Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 87 model,har nesten samme statur som buick gnx is statene, det er en ulv i fåreklær, tror aldri jeg har blit så overrasket som da jeg kjøpte den bilen.:spin he he.. tror jeg skal kjøpe en slik som neste bil..vet du noe om hva man må ut med for en cutlass supreme..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 he he.. tror jeg skal kjøpe en slik som neste bil..vet du noe om hva man må ut med for en cutlass supreme..? det er vel bare å søke litt på f.eks ebay...? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 he he.. tror jeg skal kjøpe en slik som neste bil..vet du noe om hva man må ut med for en cutlass supreme..? Tror du må gjøre et "karroseribytte" for å få det til, hvis ikke han som kjøpte min vil selge, jeg tror det er den eneste 442 87 model i Norge. Tror bilen går på NOtodden,whar ikke sett bilen etter at jeg sogte den for 4 årsiden. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hehe... ja vi får håpe at det kommer en monte carlo ss til salgs snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Ser ut til at bilen blir solgt til helga! ;) Er det mye å betale 70 000kr for en monte carlo ss uten skilt og uten eu kontroll? Koster 5000-5500kr for skilt, eu kontroll og omregistrering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Ser ut til at bilen blir solgt til helga! ;) Er det mye å betale 70 000kr for en monte carlo ss uten skilt og uten eu kontroll? Koster 5000-5500kr for skilt, eu kontroll og omregistrering? Det kommer jo ann på bilen, men for 70 lapper burde det være en bil som går rett igjenom EU og den burde vel være i god stand. Har du ingen som kan hjelpe deg med kjøpet, Trondheim er jo fult av Amcar entusiaster.:happyhappy: Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Vet at Trondheim er fult av av Amcar entustiaster, men jeg kjenner ikke så mange. Kjenner noen igjennom min far, men det er ikke så utrolig mange. Jeg er relativt ny i AMCAR miljøet. Vet ikke helt hvem jeg skal snakke med. Selgeren sier at den har noe rust fordi det er en gammel bil, men noe spesielt er det ikke. Den ser ganske bra ut. Han sa at det kosta 5000kr - 5500kr for EU Godkjenning, Skilt og omreg. Kan dette stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Ser ut til at bilen blir solgt til helga! ;) Er det mye å betale 70 000kr for en monte carlo ss uten skilt og uten eu kontroll? Koster 5000-5500kr for skilt, eu kontroll og omregistrering? Vet at Trondheim er fult av av Amcar entustiaster, men jeg kjenner ikke så mange. Kjenner noen igjennom min far, men det er ikke så utrolig mange. Jeg er relativt ny i AMCAR miljøet. Vet ikke helt hvem jeg skal snakke med. Selgeren sier at den har noe rust fordi det er en gammel bil, men noe spesielt er det ikke. Den ser ganske bra ut. Han sa at det kosta 5000kr - 5500kr for EU Godkjenning, Skilt og omreg. Kan dette stemme? Omreg er vel et par lapper, 500 kr for eu kontroll og 500 for nye skilter, Kan du ikke ta med faren din på råd da?? Jeg ser det ligger et par Monte Carloer på finn.no den ene ser jo veldig pen ut og nylig på kostet 40 tusen: Hmm ikke dumt og bare 10 tusen mer en den du har sett på. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Her er en til den er vel litt vel morosom men hvert å se på: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Står også en på Autodb. Jeg syns vel at den du har kikka på burde være i bra stand hvis du skal betale 70 lapper, kan du ikke prøve deg ned å si at du kjøper den ferdig eu godkjent for 70 lapper. Jeg er alltid skjeptisk til å kjøpe bil uten skilter og mangellapp, det kan være mye som du ikke ser som kommer frem på en EU kontroll. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Kan man få eu godkjent en bil uten skilter da i så fall? Jeg vil ha bilen eu godkjent før jeg kjøper den ja. Angående de andre bilene så liker jeg ikke vanlig LS utgaven av Monte Carlo.. Er bare SS som er pen syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Kan man få eu godkjent en bil uten skilter da i så fall? Jeg vil ha bilen eu godkjent før jeg kjøper den ja. Angående de andre bilene så liker jeg ikke vanlig LS utgaven av Monte Carlo.. Er bare SS som er pen syns jeg. Det er jo bare å låne prøveskilter å så kjøre på EU kontroll, du kan jo si til fyren som eier den at du betaler alle kostnader hvis bilen går igjennom EU kontroll eller du godtar de feilen som finnes, en annen ting er NAF test, nesten enda bedre det. Bare få bilen kontrolert for hvis du ikke kan sveise/skru så kan det fort bli dyrt, lykke til!! Enig med deg SS er tøffere en LS:happyhappy: Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Ja det går ann å låne prøve skilter.. Hva koster i så fall en NAF test da? Da koster det mere uansett viss jeg tar NAF test. Fordi da må jeg betale EU kontroll i etterkant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg