Bowtietwister Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Gratulere!!! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Eneste jeg sliter med er speedometeret, det funker bare av og til. Pleier å være et plastdrev i selve speedometeret som blir utslitt. Veldg kurrant å bytte om du finner et delemeter fra en hvilkensomhelst g-body Den super ganske mye besin og er litt tungstartet når det er kaldt. (Chokespjellet er fjernet vet ikke hvorfor?!?) Vanlig at vakumklokka som skal trekke choken litt av når motoren starter er gåen, mange som plukker av det da for å sikre at det ikke ligger på konstant. Det skal være diffsperre på den da det står G80 blant servicekodene i bagasjeluka. Se om det henger en tag på ene bolten til deksel på bakaksel for å verifisere. Evt om den lager to streker på en grusvei :) Ellers grattis med ny bil, har lyst på en sort ss jeg :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja det er vel derfor chokespjellet er fjerna. En annen ting er den går litt for høyt på turtall ved tomgang syns jeg, gjerne 2000rpm står den å går på. Dette er bare noen ganger, men har vært litt mer i det siste. Jeg aner ikke hvorfor.. Skulle hatt de orginale selene som fulgte med bilen og montert de igjen. Jeg liker det amerikanske sele systemet mye bedre enn det europeiske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 bump.. tror jeg skal lage meg prosjekttråd også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Monte Carlo,Grand Prix (ikke lemans som er en annen bil),Cutlass og Regal er fine biler å kjøre både sommer og vinter. Har kjørt min Grand Prix året rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Det er godt å høre. Skal få ræva i gir å lage prosjekt tråd snart. Har bestilt et lass med deler fra bekjent, Joe fra statene. Oljefilter, automatkassedeksel (plastdeksel som mangla), plugger, o2 sensor, luftfilter. Fant ut at min far hadde en flaske med R12 Freon liggende også, så dette blir spennende til sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Siden trådstarter har funnet seg bil, så fortsetter jeg. Chevrolet Impalla, 62 modell med 350/Powerglide. Funker som bruksbil? Kjempe kjelke på vinterføre? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hmm, 62 impala er jo ok som bruksbil.. altså det er strengt talt ikke bilen det kommer ann på, men heller hvordan den er i tilstand.. Hvordan motoren og kaross er. Kan vel kalle bilen en flåte, en fin flåte :) Men skal ikke være noe problem som bruksbil annet enn at den bruker mye bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hmm, 62 impala er jo ok som bruksbil.. altså det er strengt talt ikke bilen det kommer ann på, men heller hvordan den er i tilstand.. Hvordan motoren og kaross er. Kan vel kalle bilen en flåte, en fin flåte :) Men skal ikke være noe problem som bruksbil annet enn at den bruker mye bensin. Bilen jeg har sett litt på er i kjempegod stand. Drikker bensin? Vel, volvoen jeg kjører nå går imellom 1,5 - 4l/mil i byen. Bensinforbruk har altså ikke så mye og si :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Nei altså så lenge du koser deg når du skrur og kjører så er det gull verdt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 chevrolet c10 1970 m/305 og 350kasse som bruksbil,kanongod bil som starter annenhver gang. Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg