Gå til innhold

ms på sugemotor

Ranger emnet

martinsen-lyd

Anbefalte innlegg

åssen er dem i forhold te den linken jg ga opp a? veit du no om det? kan ikkje så godt engelsk så er ikkje så enkelt da gitt:fatality:

Det aner jeg ikke, har aldri hørt om det stedet du linket til. Det som er sikkert er at det er han på extraefi som har utviklet tenningsbiten ("msns") så han vet veldig godt hva som trengs for å drive tenningen. Han bruker skikkelige drivere til dette så du slipper tennmoduler f.eks.

Det er han (m.fl) som står bak msextra.com og msextra manualene.

[ Volvo 242 -82 ]

[ Fiat Uno Turbo -86 ]

[ Ford Sierra Cosworth -91 ]

[ Volvo 240 -83 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke, har aldri hørt om det stedet du linket til. Det som er sikkert er at det er han på extraefi som har utviklet tenningsbiten ("msns") så han vet veldig godt hva som trengs for å drive tenningen. Han bruker skikkelige drivere til dette så du slipper tennmoduler f.eks.

Det er han (m.fl) som står bak msextra.com og msextra manualene.

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur han mener at han lodda alt selv ja :) Jeg lodda sammen min MS2,v3 igår, brukte ca 7,5 time og det var litt knot, men det gikk greit :)

Pakka brukte 9 dager til den lå på posten her og jeg er veldig fornøyd med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur han mener at han lodda alt selv ja :) Jeg lodda sammen min MS2,v3 igår, brukte ca 7,5 time og det var litt knot, men det gikk greit :)

Pakka brukte 9 dager til den lå på posten her og jeg er veldig fornøyd med det! :)

hehe, jeg trur jg kjøper ferdig lodda, litt dyrere men er ikkje flink te og lodde osv.:ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
  • 3 weeks later...