bjørn Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 åssen er dem i forhold te den linken jg ga opp a? veit du no om det? kan ikkje så godt engelsk så er ikkje så enkelt da gitt:fatality: Det aner jeg ikke, har aldri hørt om det stedet du linket til. Det som er sikkert er at det er han på extraefi som har utviklet tenningsbiten ("msns") så han vet veldig godt hva som trengs for å drive tenningen. Han bruker skikkelige drivere til dette så du slipper tennmoduler f.eks. Det er han (m.fl) som står bak msextra.com og msextra manualene. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Det aner jeg ikke, har aldri hørt om det stedet du linket til. Det som er sikkert er at det er han på extraefi som har utviklet tenningsbiten ("msns") så han vet veldig godt hva som trengs for å drive tenningen. Han bruker skikkelige drivere til dette så du slipper tennmoduler f.eks.Det er han (m.fl) som står bak msextra.com og msextra manualene. ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg har kjøpt fra DIYAtotune og det gikk utmerket. Ingen problemer og pakken kom. Alt lå fint innpakket og merket. Mvh. Urbanius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Jeg har kjøpt fra DIYAtotune og det gikk utmerket.Ingen problemer og pakken kom. Alt lå fint innpakket og merket. Mvh. Urbanius ok, var det med singel coil per sylinder ell? må ha det pga får ikkje montert fordeler. justerte dem inn spruten før dem sendte den a? sånn som ExtraEFI.co.uk Products Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Nei, jeg kjøpte kit og har holdt på med alt dette selv. Jeg kommer mest sannsynlig til å benytte meg av edis. Send en mail. Var meget hjelpsom og fikk alt greit forklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Nei, jeg kjøpte kit og har holdt på med alt dette selv.Jeg kommer mest sannsynlig til å benytte meg av edis. Send en mail. Var meget hjelpsom og fikk alt greit forklart. lodda alt selv ell hva mener du? edis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Trur han mener at han lodda alt selv ja :) Jeg lodda sammen min MS2,v3 igår, brukte ca 7,5 time og det var litt knot, men det gikk greit :) Pakka brukte 9 dager til den lå på posten her og jeg er veldig fornøyd med det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Trur han mener at han lodda alt selv ja :) Jeg lodda sammen min MS2,v3 igår, brukte ca 7,5 time og det var litt knot, men det gikk greit :) Pakka brukte 9 dager til den lå på posten her og jeg er veldig fornøyd med det! :) hehe, jeg trur jg kjøper ferdig lodda, litt dyrere men er ikkje flink te og lodde osv.:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hvor i buskerud holder du til forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 lodda alt selv ell hva mener du? edis? Ja, loddet det samen selv. EDIS Ignition Control Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ja, loddet det samen selv.EDIS Ignition Control ok, tenkte jg skulle kjøpe ferdig lodda siden jg ikkje kan lodde så bra, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hei jeg er veldig nyskjerig på ms veldig lyst til og prøve det selv men har lyst til og se et fungerende system før jeg prøver meg? ser at det er noen her som bor i buskerud det gjør jeg også jeg lurte på om det var mulighet til og komme og se noen av deres ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 har endring i planene så skal ikkje ha suge=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg