MercedesMotor Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Dampmaskiner blir jo ikke renere enn forbrenningen av veden, kullet eller olja som varmer opp vannet. hehe, tenkte ikke over det. Jaja, too late sier jeg bare, det går ikke ann å leve i Norge uten A/C nå...ahhh så varmt. Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Apropos utslipp og idioter som har sporet ut... noen som fikk med seg miljønekene som sa at vi måtte slutte å steke kjøtt,fordi man slipper ut et snev CO² hver gang du griller/steker kjøtt? Fisk gikk til nød an. Siste vi trenger er militante miljø-veggiser som skal redde alt utenom menneskeheten..:helpme: Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 turboed1 : E85 på RB26DETT, lyst til og prøve? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 turboed1 : E85 på RB26DETT, lyst til og prøve? Har du hørt om uttrykket "Off Topic",Erik? Hva skal du med potensielt 1800 hk,forresten...? ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 hehe, jeg er tha offtopic master. bensinbiler blir ikke forbudt! ferdig :P 1800hk? org innmat på min da :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 1800hk? org innmat på min da :P Sa da ikke at den skulle vare... :p ...men hvis man bytter nok biter,så går det. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg