Gå til innhold

hva har du gjort i dag?

Ranger emnet

Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjipt med 240'en. Bra det ikke gikk verre da. Bedre med bilmos en hjernemos...

I dag: -Ringt Toyota for å få papirer på bremser. Det gjorde jeg seff ikke. Møtte på E.S. og han ville ikke i dag. Synes det er rart at produsenten av en bil ikke har papirer på hva bilen er god for, typegodkjente de aldri bilen de eller?!

-Tauet 240'en til kompis som skal på eu-kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

bilen jeg kjørte på er en 240 stasjonsvogn. 83 mod. denne kan jeg få som delebil.

er det mulig å ta fronten fra denne og sette den på min nå? så lenge min ikke er rammeskeiv:)?

hadde vært konge å fått den på veien igjen. men regner med jeg tar det som prosjekt da... å få den HEILT strøken. ny lakk og alt.

er dette mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen jeg kjørte på er en 240 stasjonsvogn. 83 mod. denne kan jeg få som delebil.

er det mulig å ta fronten fra denne og sette den på min nå? så lenge min ikke er rammeskeiv:)?

hadde vært konge å fått den på veien igjen. men regner med jeg tar det som prosjekt da... å få den HEILT strøken. ny lakk og alt.

er dette mulig?

Ja det er mulig, men vill sjå stygt ut om du bruker panseret.

Siden det på modeller før 86 så er det eit søkk i plata under ruta. Så vill sjå litt feil ut, men såklart du kan bruke det.

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skole 08:00-12:45

Var til et par kamerater å jorde narr av motorsagmasakeren(tror det var den siste filmen)

Hjemme å spiste middag.

Fortsatte med litt modifisering av grill på passaten.

Øvelseskjørte litt med fattern.

Så Milian mot Liverpool(2-1)

Øvelseskjørte hjem igjenn.

Sitter her nå.

2013 1.8D Lancer

1997 2.5T Skyline (banebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. 240en skal på veien igjen:) håper jeg.. en del fiks så er det fett.

edit: skulle gjerne sett litt ferre av de kebabtrallene og. er det E36 de kalles:)?

E36 ja, sedan vel og merke:D

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. 240en skal på veien igjen:) håper jeg.. en del fiks så er det fett.

edit: skulle gjerne sett litt ferre av de kebabtrallene og. er det E36 de kalles:)?

Så den ble ikke skjev altså? Det er bra! :) Du bruker alt utenom panser og grill fra stasjonsvogna, så går det nok greit ja! :driving Er vel unødvendig å spør omm du har bakluka til 245'en til salgs, den er vel ganske most :p

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider