Gå til innhold

hva har du gjort i dag?

Ranger emnet

Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

Gjest sicarlse

men det var vel bare låsen du trengte? fordi bakluka er ikek så føkka. hengerfeste tok for det meste! men bilen fikk en fin knekk på midten.:) så ikke ut den heller, men hun kunne i alle fall kjøre hjem:(

ramma skal sjekkes i løpet av helgen. hvis den ikke er skeiv. så må jeg jo bare begynne. ta deg en tur du og da ovlov, holder evt til i sørlandsparken. skal også overhale motoren på en golf3 VR6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag stod jeg opp klokken 05.30, dusja, spiste og kjørte til jobben.

Så drakk vi et par kopper kaffe og preika litt pisspreik før dagen starta for fullt :)

Så trykktesta vi en del linjer på et Surface Float Tree, kjørte ESD funksjonen på en LRP (lower riser package), og kjørte et Xmas Tree i lock oppå Test Stand'en til Treet. Så kjørte vi inn Connectorene til Tubing Hangeren via ROV panelet.

Hehe, det var min dag igrunn. Om noen lurer på hva jeg snakker om så er det subsea utstyr vi jobber med til daglig :)

- ( ) Mazda 323 GT-R

- (X) Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

th_IMG_3967.jpg

th_IMG_3972.jpg

th_IMG_3974.jpg

IMG_3979.jpg

Slipt rust, drikki juice, pissa, funne ut at eg var tom for sparkel, slipt rust, drikki juice, pissa, slipt rust, grunna, gått tom for grunning, drikki heimabrygg, prisa volvoen og drømt om ferdig resultat...

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

HAHAH, nordmenn altså. (No offence til alle andre, men DevilsT vil nok skjønne humoren)

I dag har jeg vært i Asker med noen kompiser og etet kebab. Gått veldig veldig mye i is og brus i dag. Deilig, men fy fasan å man må gjøre fra seg etter hvert.

:)

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sov jeg til halv 2.. sto opp, dusja, spiste mat.. tenkte på å vaske bilen, men orka ikke.. :P så ente opp med å ligge litt på sofan å se på TV og surfe litt på bilforumet etterpå.. spist middag.. var ute å kjørte i et par-tre timer.. møtte non folk litt utover kvelden =) og nå sitter jeg jammen meg på bilforumet igjen! :D

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider