300ZX Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Litt over et halvt år:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demo7k Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 i dag... lett etter bil og spilt css :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Vært i Asker og loket rundt, sett fotballkamp og hentet valg-stoff for skoleprosjekt. Morsom dag! :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Sveisa ny eksos på mopeden til høna. :titties: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 i dag.. stått opp seint for å så rydde etter en fest hjemme i går :P så bare sove å sett på film... så skal jeg ut å kjøre litt senere. åjo for å ikke glemme så har jeg sitti på bilforumet en god del i dag også^^ fin dag...eneste er hodepinen :S Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Tresking!!! Fra morgen til kveld :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Tatt livet av en Toyota Tercel, mekket 245, vært på banekjøring, og vært med dama ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 I dag fant jeg endelig ut hvordan jeg skulle fjerne ei fastkilt bremsekive bak på min 850. Løsningen ble vinkelsliper... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Tresking!!! Fra morgen til kveld :D Det er din feil at jeg nyser... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hm, sto opp klokka 11, spiste mat, så en film, data. Faan det suger å ikke ha noe å gjøre. Sånn går det når man skal gå rundt å være arbeidsledig.. Slutta i jobben på onsdag i forrige uke, og begynner i ny jobb den 10. september. I mellomtiden skal jeg kjenne hvordan folk som går på trygd har det. Fåreløpig så ser det ut som at de ikke har det noe særlig...det er jo dritkjedlig. Spesiellt når man har store problemer med å sitte i ro i mer enn en halv time om gangen. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 var på skolen i dag istedet for på jobb (noe opplærings greier for lærlinger) så etter det var det rett på jobb og overtid frem til klokka 8, komme hjem lese avisen, sovne i stolen på kjøkkenet og våkne opp lettere forfjamsa. ut i garasjen og fikse den ene 6X9 høytaleren min (var kommet en del støv neddi den) fikse litt på noen sko og inn på BF, og nå skal jeg snart legge meg jeg, må bare hilse på ei kald ei først. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Va på glattkøryng på voss, og no set eg framfor pc'en og skal lagra nokon jobbsøknader. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Va på glattkøryng på voss, og no set eg framfor pc'en og skal lagra nokon jobbsøknader. Glattkjøringsbanen på Sotra er morsommere :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 vært på jobben og hatt en prøve, spist og sittet hær Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 I går egentli da. Jeg har opdaga norsk natur =) Jeg gikk faktisk en drøy 2-mils fottur i fjellet, i regn, frivillig!! Ikke likt meg i det heletatt for å si det sånn... parkerte bilen på hovedveien, enda det var mulighet for å kjøre 4 kilometer innover. Syntes det var greit egentlig, og kommer sikkert til å gjøre det igjen. Er faktisk i bedre form enn jeg kunne forestilt meg:D Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg