Bayas! Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hallo har en 35i 96mod som jeg skulle hatt badlook/panserforlenger til. Som denne: Yatego - RS2 Special Frontstoßstange VW Passat 35i Hvor får jeg kjøpt sånn ? Må vell sparke sånn at det blir ett helt panser å vel ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita må vell sparkles ja. beste hadde vært å laget egen i stål. sparkel sprekker! Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas! Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita må vell sparkles ja. beste hadde vært å laget egen i stål. sparkel sprekker! Lage egen i stål ? Det må jo sparkles uansett? Men hvordan skal en feste denna da ? Iogmed at du skal ha opp panret uten å rive av badlooken ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Sveiser den fast til panseret og pusser å sparkler, også lakker du. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas! Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ja da var det jo jævlig allrigt at den var laga i glassfiber da. Hvor er det man får kjøpt panserforlenger i stål/metall a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Kjøp ei metallplate som du kutter i tre biter også sveiser du de fast sammen og til panseret sånn du skal ha det. Og deretter sparkler du osv. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 jeg kjøpte den hos autospar i sandnes, og jeg ga i underkant av 400 for den og det fulgte faktisk med TUV papirer med den.og produsenten er Kamei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas! Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 jeg kjøpte den hos autospar i sandnes, og jeg ga i underkant av 400 for den og det fulgte faktisk med TUV papirer med den.og produsenten er Kamei I metall ? har du link eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg