Gå til innhold

Sote/Tone ruter?

Ranger emnet

ryuujin

Anbefalte innlegg

Hvis du kjøper solfilm fra feks biltema, bilextra osv og legger filmen på blir det veldig mye billigere, men det ser man også på kvaliteten i fremtiden. Man får det man betaler for:)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys toning rund baut er pent! Akkurat så man ser konturer av interiøret innvendig.

Av ren nysgjerrighet; Får dere kjøre videre med toning på framvinduene fra en kontroll. Er som kjent ikke bare bare å få av ei toning... Grunnen til at jeg spør er at det går mange historier om avskiltninger og kjøreforbud.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs hvordan toning man ha det! mørk film er ikke lov.

en kompis ble stoppet av politiet med mørk film på alle ruter(utenom frontruta da) og måtte på visning. Politimannen sa at det var lov med litt forann, men ikke så mørk! han hadde den mørkeste fra biltema!

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loven sier klart att det skal være NULL endringer (være seg soting/toning/farging/tintin) av sideruter forran og frontrute..

PUNKTUM!!

Hva du gjør med sideruter bak og bakrute er en annen sak, her er grensen satt til att man skal kunne se utrykkningskjøretøy (phew) sitt lys fra førersetet..

Orker ikke flekke fram paragrafene, de finner du sikkert lett ved å søke på forumet her!

PS:

Politiet og andre ser nok litt mellom fingra om du legger en lysere tone på framrutene enn bakrutene, kanskje de tilogmed ikke legger merke til de! ;D

PS2:

Toning, slik jeg har på min bil (speilfilm), er IKKE godkjent! ;D

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loven sier klart att det skal være NULL endringer (være seg soting/toning/farging/tintin) av sideruter forran og frontrute..

PUNKTUM!!

Hva du gjør med sideruter bak og bakrute er en annen sak, her er grensen satt til att man skal kunne se utrykkningskjøretøy (phew) sitt lys fra førersetet..

Orker ikke flekke fram paragrafene, de finner du sikkert lett ved å søke på forumet her!

PS:

Politiet og andre ser nok litt mellom fingra om du legger en lysere tone på framrutene enn bakrutene, kanskje de tilogmed ikke legger merke til de! ;D

PS2:

Toning, slik jeg har på min bil (speilfilm), er IKKE godkjent! ;D

stemmer det du sier jeg ja.. Men jeg lurer på om det er lov til å ha tonede ruter foran hvis det er fabrikksota?

man hører mye rart og jeg tror seg på at det ikke er lov med endringer forran..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før så var til og med front ruta sota ca 5% eller no fra fabrikken på noen biler, så litt er lov. Tror det gjaldt mercedes eller bmw. Var en tysker i alle fall.

Men ja jeg skal få sota alle vinduene mine med den mørkeste sotinga bortsett fra front ruta. Er null snut her så er ikke så farlig. ;)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider