oleopel Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 at du kommer med opel er vel ingen overraskelse..hehehe.. kom med astra'n, må få sett denne i aksjon snart vis jeg fortsatt har den så er det godt mulig jeg dukker opp der med den, men tviler vel på at jeg får den på eget flere ganger nå... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hehehe.. spar på astra'n da vett..hehehe.. om du ikke kommer i det så er det vel kadett C du kommer i tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 kan ikke spare astraen, da det er den eneste bilen jeg har så langt... har et en go del med kadett c skall stående, så for vel se å få ut fingeren å få satt i sammen en av de til fronten! Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 kan ikke spare astraen, da det er den eneste bilen jeg har så langt... har et en go del med kadett c skall stående, så for vel se å få ut fingeren å få satt i sammen en av de til fronten! Å nå får du snart inbydelse til Kvinesdal også Ole :) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 får håpe ole kommer med noe skikkelige saker så vi får no ordentlig opel å se på.. er det paul erik broz som har en av gamle bila deres? syns jeg så en gul kadett c med ''høgger'n racing'' i frontruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 får håpe ole kommer med noe skikkelige saker så vi får no ordentlig opel å se på.. er det paul erik broz som har en av gamle bila deres? syns jeg så en gul kadett c med ''høgger'n racing'' i frontruta Broz'n hakke den lenger, men hadde den ja. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 okeii.. den han hadde på hønefoss det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 okeii.. den han hadde på hønefoss det? Ja, mista den på Hønefoss. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 okeii.. var vel en eller annen som liker opel som så ''høgger'n racing'' i ruta så da skjønte dem at det var saker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 okeii.. var vel en eller annen som liker opel som så ''høgger'n racing'' i ruta så da skjønte dem at det var saker Ja, Nymoen :) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 kjetil nymoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 kjetil nymoen? Stemmer, å etter Valdres ser den sånn ut Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 hva faen skjedde a? så ille ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 hva faen skjedde a? så ille ut Brødrefight mellom Kjetil og Lars Einar i tredje omgang og en C-finale etter det igjen. Lars Einar reiv filler av forstillinga på Mantan i brødreduellen. Da lå de som nummer en og to :p Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Å nå får du snart inbydelse til Kvinesdal også Ole :) det fikk jeg etter momarken oxo, men den gikk i søppla, gider ikke kjøre så langt, for å så måtte bryte eller noe sånt... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg