oleopel Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Stemmer, å etter Valdres ser den sånn ut neinei nei nei nei, off off, den hadde jeg håpet på å få kjøpt på bud... det er den beste kadett c'n jeg noen sinne har kjørt orginal 2.2i og 1600 aksling lånte den to løp av broder'n og var i b finale på bege to kun bagateller som gjore at det ikke ble a finale på begge løpa... siste løpet broder'n brukte den var på hakkavika, da var det tre strake og 3 plass i a Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ja kommer jeg! kommer vel med seaten min jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ja kommer jeg! kommer vel med seaten min jeg! Å da kommer jeg med lønninga mi! :) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 seaten som skjørdal hadde el? om det er den så er nok ikke amundsen alene om å ta meg seg en lønning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ja er nok den gitt! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hvem bil skal du bruke på fronten a finpå? den 45`n du brukte på klubbløpet på aremark i fjor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finpå'n Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 ja blir nok den se, må jo brukes før eller sia, blir morro det.. så får vi se om det holder, blir sikkert mye gromt der gett.. Siter Nmk Aremark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 jaja blir bra det! flytter seg ganske godt den gitt! ja tror det kommer mye gromt der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hadde jo planer om FORD på det løpet, men den må jo Fikses Og Repareres Daglig så spørs om jeg gidder. Endelig fiksa rådebank så er det en helvettes ventil som begynner å kødde! Koste på enda mer på den skrukkete haugen av en bil! Æsj! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 har ikke du en kadett du kan bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 den har han vel litt oppretting på..taka på gardermoen 19. mai.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ja lagde litt jobb på Gardermoen som Morten sier. Den bilen har jeg lånt bort. En i klubben skal fikse den mot at han får låne den det løpet. Får skremme opp Ascona'n i værste fall :) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 heike kommer med volvo'n til broren hans..hehe.. og jeg kommer mest sannsynlig med nybygd manta B. lars erik kommer KANSKJE i en ascona A usikkert om han kommer i den med tanke på at det er landsfinalebilen hans hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 mista du mazda på aremark emilsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 gikk faen meg bra den mazda'n syns jeg.. jeg mista manta'n som jeg lånte av lars erik, og hadde med meg christer olsen's kadett i bussen på vei hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg