Saab_Racing Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 mista du mazda på aremark emilsen? Mazda`n står hjemme å gården den;) hehe:D Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 hehe ja går bra den ass! jaja det hadde du nok sikkert! det var min det se! hvem er det som skal kjøre med den a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 det er bra det! ingen som kjøper den:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hehe ja går bra den ass! jaja det hadde du nok sikkert! det var min det se! hvem er det som skal kjøre med den a? hvem som skal ha kadett'n? det er svein ''gammer'n'' solheim det. gikk ikke dårlig den kadett'n.. dro manta'n min i b-finale og den manta'n har ''Gamle Bryhn'' kvalla med før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hehe neinei går greit den! var 6 løpet jeg kjørte med den! veit du når og hvor han skal bruke den elr? hadde vært gøy å sett den igjen se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 det er 180 gsi motor i den! gjort litt med toppen å sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 1800* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 vet ikke når den kommer på banen, mulig det er sigdal til helgen.. hva er gjort med toppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 så det ble en kadett istedet når jeg la astraen på taket ja... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 okei daniel! er høvla og porta litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 okeii.. virka ganske så frisk den kadett'n ja.. jeg syns manta'n gikk fært nå men fle jo frakjørt av kadett'n..hehe svein virka fornøyd når han så bilen hvertfall;). var jo i a-finale med orginal kadett gsi på lyngås han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 oki! det er bra! går den på sigdal i helga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 trur den går nå i helgen ja.. er ikke hundre prosent sikker men.. har ikke fått med meg noen ting fra sigdal nå men har visst skjedd en del, kristiansen ble sendt på sykehus og rune grønvold gikk 3 runder rundt og lars erik bryhn ødela girkassa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 såpass gitt! skal oppover å se på nå men ikke handle bil! får nok kjøpe meg bil på fronten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 om ikke jeg får bil nå så skal jeg handle på fronten jeg også.. ottesen har jo noen fine opel'er..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg