oleopel Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 har ikke fått med meg noen ting fra sigdal nå men har visst skjedd en del, kristiansen ble sendt på sykehus ja hørte det,, knak vist armen... hvem er det foresten? han med corollan? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 det er han med oransj/gul corolla ja.. som før var team no mercy farger.. ja han knakk armen så nå gikk landsfinalen for han til hælvette trur jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 så han var kvala han oxo ja... hørte det ble ascona a? på deg eller bryn... fatter'n la 6 bud på den se, men den gikk til bryn sa han Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 så han var kvala han oxo ja... hørte det ble ascona a? på deg eller bryn... fatter'n la 6 bud på den se, men den gikk til bryn sa han nei lars erik fikk ikke den gitt.. han påsto det var jan som fikk den :S.. han hadde bud på den hvertfall ascona A med b20 motor, satt 2 doble og grenrør på den, og så hadde den hydraulisk brekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 jaja nå nærmer det seg fronten gitt! skal bli gøy å få kjørt litt seat igjen! har aldri kjørt banen eller men det bli gøy ass! flere som gleder seg elr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 eneste jeg veit er at den seaten går FÆLT.. jeg gleder meg, men veit enda ikke hva jeg skal kjøre.. får ikke skrudd før om ei uke. så om jeg i det heletatt kjører der er jeg skeptisk til:(:(:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 hehe oki! trur det blir bra jeg ass! bare å skru som faan den siste uka det:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 litt å gjøre serru, må bytte hovedbøylen på manta'n, skaffe en motor, sette i en motor, stolfeste, må ha ny bremsekraftforsterker og bremser også må bilen males litt.. så det gjenstår en del arbeid, mulig jeg deler bil med lars erik bryhn der da vett;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hehe daså! ja like greit å dele bil da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hehe daså! ja like greit å dele bil da! tjaa.. jeg sitter i bergen å han er hjemme så da slipper jeg skru hvertfall da;)..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hehe jaja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 ikke lenge igjen nå folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 ikke lenge igjen nå folkens! huff, ikke si sånn a.. bussen blir vel avskilta før helgen å.. faen ass ikke er bilen klar heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 endte laaaaaaaangt nede på lista med en kasse jeg ikke fikk i gir og et brutt heat pga aluhylsa på akselen.. men jeg og svigers fikk bil, jeg fikk volvo 240'n til høgda rasarlag og svigers fikk en ascona a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 sånn kan det gå! ja hørte det at dere fikk noen biler! prøvde på en saab men fikk den ikke! men fikk jo med meg seat`n hjem så er førnøyd jeg ass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg