asona_er_best Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 sånn kan det gå! ja hørte det at dere fikk noen biler! prøvde på en saab men fikk den ikke! men fikk jo med meg seat`n hjem så er førnøyd jeg ass! hehe endelig funka budrundene for meg å..hehe.. får se på bø om jeg gidder å kjøpe noe der også så jeg har noe biler.. flaks du fikk med seaten da.. går stygfært den lille grevlingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 den volvon som tore tollersrud kjørte.. hvor havnet den Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 den volvon som tore tollersrud kjørte.. hvor havnet den er ikke sikker. men skulle likt å hatt den..hehe.. startrask var den ikke men, 10 første meterene tok jeg han med opel'n helt til jeg ikke fikk bilen i gir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 den volvon som tore tollersrud kjørte.. hvor havnet den Tror den gikk til Alf Johan Stabel, men vet ikke hvor han kommer fra Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Tror den gikk til Alf Johan Stabel, men vet ikke hvor han kommer fra fikk høre det samme i stad.. vi satt ved siden av han under bud-rundene... han kommer fra kna indre/ytre østfold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 bilen var ikke så raskt ute på 1gir men når det ble lagt på 2 var det heller få som hang på. syntes den kjørte fint på banen. men så er jeg over middels inntr i 245 oxo da:D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 bilen var ikke så raskt ute på 1gir men når det ble lagt på 2 var det heller få som hang på. syntes den kjørte fint på banen. men så er jeg over middels inntr i 245 oxo da:D hadde jeg fått bilen i gir kunne det skjedd ting det heatet trur jeg:D skulle jeg sett etter grom 245 ville jeg lagt bud på finpå volvo'n. den gikk stygg fært Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Alf Johan Stabel er fra Sarpsborg.. Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Zoomzoomen funka bra i helga:) Hadde jeg vært litt mer våken i finalen hadde jeg nok vært først.. men men, sann er det... ska kjøre mazda der neste år oxo regner jeg med...å da er kun seier godt nok:P hehe, hvertfall etter resultate i år... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Zoomzoomen funka bra i helga:) Hadde jeg vært litt mer våken i finalen hadde jeg nok vært først.. men men, sann er det... ska kjøre mazda der neste år oxo regner jeg med...å da er kun seier godt nok:P hehe, hvertfall etter resultate i år... glemte helt å gratulere..hehe, nå var det ordentlig fres i mazda'n ass... la merke til ingangen til alternativ sporet at turtallet ble alt for lavt for den.. men ellers var alt feilfritt kjørt av deg syns jeg.. får også gratulere ''Høgda Rasarlag'' med a-finale plass(husker ikke sluttresulatet) synd du mista bilen, bra for meg..hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 hehe! åssen motor er det i den du kjøpte a daniel? no værst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 glemte helt å gratulere..hehe, nå var det ordentlig fres i mazda'n ass... la merke til ingangen til alternativ sporet at turtallet ble alt for lavt for den.. men ellers var alt feilfritt kjørt av deg syns jeg.. får også gratulere ''Høgda Rasarlag'' med a-finale plass(husker ikke sluttresulatet) synd du mista bilen, bra for meg..hehehe turtalle ble lavt ja... sleit litt med det ut av den svingen, siden dekka mine sann no jævlig:P Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Den motoren som Paulsen hadde er vel ikke akkurat det vi kaller for en værsting:P Men det er bare enda et godt eksempel på at man ikke trenger det aller værste for å henge med. Så jo Henrik i startene, hang etter over hele strekka! Men når svingene kom og han fikk brukt litt kjøreteknikk dro han meter med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 hehe! åssen motor er det i den du kjøpte a daniel? no værst? som ole martin bakke sier så var det ikke no værst.. det var en b230 med k innsug med en ford gasser på:D og enig med bakke, henrik kunne virkelig ratte den volvo'n så jeg må innrømme jeg ble litt lurt av at henrik kan kjøre bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 turtalle ble lavt ja... sleit litt med det ut av den svingen, siden dekka mine sann no jævlig:P det var vel egentlig eneste stedet jeg trur du mista noe tid og metere, men faen som den mazda dingsen din går når du får litt strekk og turtall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg