Saab_Racing Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 det var vel egentlig eneste stedet jeg trur du mista noe tid og metere, men faen som den mazda dingsen din går når du får litt strekk og turtall hehe, den kommer da ja... dro den opp på 7000 inn mot langsvingen nede i enden:P hehe det nye spore var rått forresten...:D Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 hehe, den kommer da ja... dro den opp på 7000 inn mot langsvingen nede i enden:P hehedet nye spore var rått forresten...:D såpass ja.. ja det sporet var ålreit det syns jeg.. folk snakka på å bremse før man kom inn men det var ofte flatt jern syns jeg..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 såpass ja.. ja det sporet var ålreit det syns jeg.. folk snakka på å bremse før man kom inn men det var ofte flatt jern syns jeg..hehe jeg trengte ikke bemse der hvertfall:P en sjelden gang kansje... ellers var det flatt jern der...:D Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 så dere fikk prøvd det nye sporet ja, jaja:( Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 så dere fikk prøvd det nye sporet ja, jaja:( kom ikke så langt en gang ole?.. toppen som var problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 ikke noe problem med toppen nei, kjører jo opel så tekniske feil er det lite av, men når det kommer en jævla ford og bare vraker inn hele forstilinga mi i første sving, så kommer jeg ikke så langt, tulling ass, han sa han ble dyttet, men så ingen tein til skader på bilen hans, bortsett fra der han traff meg,, jaja, da fikk jeg sett på istedet da... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Jaggu bra 143.plass Ole! Vi deler den plassen med en gjeng andre! Kom lenger enn Ole, men det var ikke mye. Fikk kjørt to runder hvorav en var uten styring til tider. Ganske vanskelig å kjøre fort med bil da, men sånn skjer. Var jo Saab så hva kan man regne med?? Å unnskyld Plumbo Olsen, men jeg måtte bare legge bud på Seat! Hehe.. Gratulerer alle som fikk ett resultat det er verdt å skrive hjem om! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 ikke noe problem med toppen nei, kjører jo opel så tekniske feil er det lite av, men når det kommer en jævla ford og bare vraker inn hele forstilinga mi i første sving, så kommer jeg ikke så langt, tulling ass, han sa han ble dyttet, men så ingen tein til skader på bilen hans, bortsett fra der han traff meg,, jaja, da fikk jeg sett på istedet da... jaa faen stemmer det.. hukommelsen min er på lik linje med en gullfisk veit du.. du sa det jo til meg vett... er sånn med dissa ford jævlene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 hehe ja blei litt forbanna da amundsen! sier først at du ikke skal gjøre det også gjør du det allikavel! men er greit det! fikk den med hjem så var fornøyd! bare det ikke skjer igjen! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Kan ikke skjønne at dette var noe å ha Herr. Amundsen? La ingen bud på fronten, men skulle jeg langt noe denne gangen ville det blitt på en viss Saab. Men den bilen var det 125 andre som også ville ha. Bra kjørt Plumbo og det var godt du beholdt bilen. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 takker! glad jeg fikk med bilen hjem! må nok få tak i en bil til i tilfelle jeg mister seat`n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 har du noen flere bilder eller holshagen? hvis du har kan du gjerne sende meg! plumbo_olsen@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 1.stk merkelig liten grevling den seaten ass.. men faen som det går..hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 hehe jaja! funker fint den! grevlingen sin det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 jaa faen stemmer det.. hukommelsen min er på lik linje med en gullfisk veit du.. du sa det jo til meg vett... er sånn med dissa ford jævlene.. ja glemmer mye rart du, jeg skulle jo få se film klipp av b finalen på aremark oxo, men nei:( skal du foresten begynne med trakturpulling? så du kjøpte deg traktor se, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg