Gå til innhold

Frontmester`n, hvem kommer og med hva?

Ranger emnet


Saab_Racing

Anbefalte innlegg

det var vel egentlig eneste stedet jeg trur du mista noe tid og metere, men faen som den mazda dingsen din går når du får litt strekk og turtall

 

hehe, den kommer da ja... dro den opp på 7000 inn mot langsvingen nede i enden:P hehe

det nye spore var rått forresten...:D

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

såpass ja.. ja det sporet var ålreit det syns jeg.. folk snakka på å bremse før man kom inn men det var ofte flatt jern syns jeg..hehe

 

jeg trengte ikke bemse der hvertfall:P en sjelden gang kansje... ellers var det flatt jern der...:D

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe problem med toppen nei, kjører jo opel så tekniske feil er det lite av, men når det kommer en jævla ford og bare vraker inn hele forstilinga mi i første sving, så kommer jeg ikke så langt, tulling ass, han sa han ble dyttet, men så ingen tein til skader på bilen hans, bortsett fra der han traff meg,,

 

jaja, da fikk jeg sett på istedet da...

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu bra 143.plass Ole! Vi deler den plassen med en gjeng andre! Kom lenger enn Ole, men det var ikke mye. Fikk kjørt to runder hvorav en var uten styring til tider. Ganske vanskelig å kjøre fort med bil da, men sånn skjer. Var jo Saab så hva kan man regne med??

Å unnskyld Plumbo Olsen, men jeg måtte bare legge bud på Seat! Hehe..

Gratulerer alle som fikk ett resultat det er verdt å skrive hjem om!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe problem med toppen nei, kjører jo opel så tekniske feil er det lite av, men når det kommer en jævla ford og bare vraker inn hele forstilinga mi i første sving, så kommer jeg ikke så langt, tulling ass, han sa han ble dyttet, men så ingen tein til skader på bilen hans, bortsett fra der han traff meg,,

 

jaja, da fikk jeg sett på istedet da...

 

jaa faen stemmer det.. hukommelsen min er på lik linje med en gullfisk veit du.. du sa det jo til meg vett... er sånn med dissa ford jævlene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at dette var noe å ha Herr. Amundsen?

 

La ingen bud på fronten, men skulle jeg langt noe denne gangen ville det blitt på en viss Saab. Men den bilen var det 125 andre som også ville ha.

Bra kjørt Plumbo og det var godt du beholdt bilen. PlumboRacing.jpg

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa faen stemmer det.. hukommelsen min er på lik linje med en gullfisk veit du.. du sa det jo til meg vett... er sånn med dissa ford jævlene..

 

ja glemmer mye rart du, jeg skulle jo få se film klipp av b finalen på aremark oxo, men nei:(

 

skal du foresten begynne med trakturpulling?

så du kjøpte deg traktor se, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår