DaButcher Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Det ene røret der ser originalt ut, det på innsugssiden av motor.. Utenom at det er DUMP montert der da, hehe.. Samt det er jo polert. Det andre røret, ser ut som et helt standard rør. Man får kjøpt de med forskjellig bend, så det andre røret der, på trykksiden av turbo, før IC, tror jeg er et 45 grader rør som er kappet i lengde. Her feks. er bare noen av de vanlige rørene man får kjøpt: De får man ferdig polert til "ok" pris.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 DaButcher skrev: Det ene røret der ser originalt ut, det på innsugssiden av motor..Utenom at det er DUMP montert der da, hehe.. Samt det er jo polert. Det andre røret, ser ut som et helt standard rør. Man får kjøpt de med forskjellig bend, så det andre røret der, på trykksiden av turbo, før IC, tror jeg er et 45 grader rør som er kappet i lengde. Her feks. er bare noen av de vanlige rørene man får kjøpt: De får man ferdig polert til "ok" pris.. Disse var da lekre, og med ferdige flenser! Hvor får du tak i de Butch? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 RuZleBiFf skrev: AC^: Har vi noen felles bekjente som kan fikse dette eller?De røra på bildet jeg la ut ser da ikke ut som er gjort en dritt med!? Du kjenner vel forsåvidt meg da... Men era flere her i byn som kan tigge... Hehe Er jo ikke et must å tigge heller for å si det sånn.. Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Reodor F skrev: Disse var da lekre, og med ferdige flenser! Hvor får du tak i de Butch? Ebay ftw! Har ikke regnet helt på hva det kom på.. Jeg fikk noen av rørene med gratis frakt og de andre var ikke så ille frakt på.. Tipper jeg totalt gav ca. 1200-1500kr et sted for 4.3 meter med 2.5" rør, all silikonen der, samt da to slangeklemmer per rette silikon. Reducer-bendsene var faktisk noe av det dyreste! Blir nok til å selge noe av de rørene her i juli tror jeg.. Ble litt ivrig, i ettertid har jeg tenkt: fan, hva skal jeg med 4.3 meter rør?? Det gikk ikke helt opp for meg hvor mye rør jeg hadde kjøpt, før jeg bygde pipe-dreams spillet med ekte rør! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Det er ikke alu? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 B230ft skrev: hmh bare min turbo som ikke buldrer eller? :p eksos du tenker på? sorry...eksos som poppa inn i hode mitt ja Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg