Gå til innhold

min 245 oppussings/turbo prosjekt

Ranger emnet

Revolvo

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde den fått nok suppe visst jeg hadde satt på en el. pumpe og kjørte d rett i gasseren ?

dabutcher: ja den kan trygt sleikes på;)

esbandos: ja har antagelig brukt altfor mye penger på denne motoren siden d er forgasser. men har jo bunndel og turbo som skal kunne brukes til 300+ hk så d eneste jeg trenger er jo innsug og el-nett fra ft.:)

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder??=) har ikke sånt på min...

hadde heller ikke disse høytalerene på min gamle glt 87 mod og heller ikke fatter`n sin 89 mod. så vet ikke hva samenheng d har at noen har dem og noen ikke.

Bilde030.jpg

skal seff byttes ut med litt grommere saker;)

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde033.jpg

mekkebua...tror fatter`n begynner å bli temelig sur nå når den har stått på bukker der siden før jul=)

Bilde024.jpg

litt dårlig bilde men. Teppe og seter ser ut som nye og fikk polert opp hele dashen i dag så blei ganske så strøkent:)

Bilde032.jpg

noen som har peil på hva den bryteren der er til?? ser ut som d er bilder av 2 høytalere..?

Bilde023.jpg

nye dumpen=)

har kobla opp d eletriske på motoren i benk nå så skal ta komp test og sånn i mårra. hiver inn noen bilder av d å;)

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag skulle jeg da ta komp. test...

Men før jeg kom så langt fant jeg ut at jeg liksågodt skulle starte opp. men dette gikk desverre til helvette!!

kobla alt opp og fikk gnist og bensin men null start...

og så var d komp. test da. og ja...0 i komp på samtlige sylindre gir dessverre dårlig med oppstart. hehe.

var en fyr i klassen min som jeg til og med skulle betale for å slipe ventiler og frese ventilseter som dreit seg ut!

SYKT IRRITERENDE!!

Bilde037.jpg

her skulle d ha komt grom lyd tenker jeg:)

Bilde036.jpg

Bilde034.jpg

porr med startknapp;)

Bilde039.jpg

måtte lage en flens og bygge opp litt der oljetrykket kommer inn på turbo for at den stålomspunnede slangen ikke skulle gnage på wg staget.(d svarte i mellom der er pakning og ikke olje;) )

Bilde042.jpg

mangler bare 740 enn til broderen nå så hadde d vert den kmplette bilparken;)

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle montere denne vingen på bilen min som passer helt perfekt til 245.

Bilde048.jpg

Bilde045.jpg

Bilde043.jpg

er d noen som har peiling på hvor denne vingen kommer fra?

og hvordan skal jeg feste den til bilen?

hvis jeg limer får jeg den vel aldri hel av igjen og den tåler vel ikke å bli skrudd fast?

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider