Gå til innhold

deler og drit til e21???

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

Grattis med klassiker Har 2stk jeg skal salge AutoDB.no

Så hvis du ønsker flere er det bare å gi meg et vink :hello:

Det er lite deler som går overens, men du kan blant annet bruke bremseskiver bak fra e30 325, varmeregister fra E28 og en del sensorer og termostater fra andre bmw'er med 6'er + annet små rask! Hva slags 2,8 motor er det sloppet oppi den E21'en din? Er du sikke på at det er en 2,8? 2,8 motorene fra 70-80 tallet er jo M30 motor mens 2,3'en er M20. I all fall er 2,8 L-jetronic fra E24 og E23 på 184hk og 2,8 forgassermotoren fra E23 er på 170hk. E12'a kom med 165, 170, 177 og 184hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okeii, motoren som sitter i har jeg ikke peiling på, har aldri skrudd en eneste skrue på bmw så jeg skjønner ikke en dritt.. men han jeg kjøpte den av sa det var 2,8 på 180hk, kan det stemme??

og takk, det er en fin klassiker, men det er en bilcross-bil og den har gått mange sesonger så den er sliten karosseri-messig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en grei bilcross bil. Men E30 er nok bedre bilcross emner både på grunn av veiholdning og tiljengelighet av deler! Ellers er nok heller ikke M30 b28 den beste motoren. greit med hester men tung og litt treg motor! Legg ut litt bilder av bil å motor så ser jeg fort hvordan motor du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
første og siste bmw hvertfall.. æsj for en dritbil

Hvorfor var den så ræva egentlig? Dårlig å kjøre, eller hva var det?

Har kjørt E30 325 siden i høst, og den har funka jævlig bra. Skaff deg gammal og rusten E30 isteden da vet du :P

Eneste er at toppakniga har gått til helvete så det sang etter, men hva gjør det når jeg har en annen tikkemaskin av en 2,5 liter som jeg kan svappe inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider