Gå til innhold

Min 190E 92mod.

Rayen

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Man kan kjøpe med og uten bremselys om du ser rett under/over den med bremselys :P

"Autostyle Vinge Mercedes W201 (190) '16V-Style'"

og

" Autostyle Vinge m/ bremselys Mercedes W201 (190) '16V-Style'"

Er bare de som har samme bilde på produktene virker det som.

02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk

(X)95 Audi A4 1.6

(X)89 Mercedes 190E 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
5gears eller 4gears? nice bil:D

Eg har 4 trins girkasse funker helt greit egntlig..Går langt på girene også:Phehe..Takker..

Og vingen kjøpte eg gjennom en på 190forumet..er orginal 16v i gummi..fåes brukte for rundt 1000 lappen for brae..kjøpte min for 1000kr ferdig lakkert:D..

Slenger ut noen siste bilder av bilen før dekk skifte:D..

DSC00068.jpg

DSC00070.jpg

DSC00105.jpg

BMW 523i 96mod.

Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder

Det er Tysker som gjelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Noen som kan hjelpe meg her??..har fått problemer med Tåkelysene på 190en..får ikke disse til og virke igjen..alt annet lys og ting virker på bilen..og har beveget på alle sikringer..men ikke hjelpt..eg har tatt på wd 40 på lykt kontaktene..men alt er som det skal der..men når eg tar bryteren på er det 0 spenning foran på tåkelysene..har også skjekket pærene..og di er helt fine..

en som nevnte til meg at det kunne være bryterene..er dette et kjent problem?..alt annet virker..

Hjelp!..trenger disse lysene..mvh Raymond..

BMW 523i 96mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg her??..har fått problemer med Tåkelysene på 190en..får ikke disse til og virke igjen..alt annet lys og ting virker på bilen..og har beveget på alle sikringer..men ikke hjelpt..eg har tatt på wd 40 på lykt kontaktene..men alt er som det skal der..men når eg tar bryteren på er det 0 spenning foran på tåkelysene..har også skjekket pærene..og di er helt fine..

en som nevnte til meg at det kunne være bryterene..er dette et kjent problem?..alt annet virker..

Hjelp!..trenger disse lysene..mvh Raymond..

er jo bare å ta ut bryteren å sette ei prøvelampe bak for å se om den funker eller ikke.. prøvd å lirke bryteren frem og tilbake for å se om det er dårlig kontakt da? evt se om tåkebaklysene funker?

MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare å ta ut bryteren å sette ei prøvelampe bak for å se om den funker eller ikke.. prøvd å lirke bryteren frem og tilbake for å se om det er dårlig kontakt da? evt se om tåkebaklysene funker?

ka mener du med prøvelampe?..har skrudd den halveis ut kan du si..ristet litt i den for og skjekke om det var dårlig kontakt..men skjedde ikke noe mere då..drar eg den helt ut kommer tåkelysene på bak..som sagt..det er kun tåkelysene foran..hehe..

mvh Raymond..

BMW 523i 96mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis tåkebaklysene funker, tror jeg ikke det kan være selve bryteren:S en prøvelampe er en liten ledning med en pære eller diode på for å sjekke om det går strøm i en krets, evt bruk et multimeter?

MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jau..får vel slenge inn en liten Update..

for en uke to tilbake skar det seg helt da eg skulle på jobb..girspaken stod dønn fast og eg greide ikke og bevege den ved full kraft til sidene..men gikk fint fram og tilbake..men ikke til side..det ble derfor veldig vanskelig og få bilen fra 2-3 eller motsatt..og revers det var ikke mulig..men etter eg fikk sett på det ilag med min onkel viste det seg at det var rett og slett girvelgeren (girspaken) som beveger seg nedi den plastik hylsen , var blitt så tørt at det stod rett og slett bom stille..men etter litt vasking og gnikking..tok vi på gris..og bilen har aldri vert bedre og gire med siden..:)

Har også endelig fått tåkelysene til og funke igjen..dette var grunnet selve lysbryteren var røket noe,..var lett og se for når eg åpnet var den hvite plastik ringen rundt bryteren totalt smeltet..så etter eg fikk handlet en "ny" av en stjerne kar fra 190 forumet er bilen endelig 100% igjen:)

BMW 523i 96mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på noen ting angående dette med 1er puer 2er puter og 3er puter oppå fjærene på 190..

Det eg lurte på er om visst eg skifter fra 3er puter bak til 1er puter vil det gi såpass endring at bilen burde hatt hjulstilling eller går dette fint uten?..=)

BMW 523i 96mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider