Rayen Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Nice :D hva med bakrutesenker ? jo,..det er det eneste som mangler synes eg...ellers føler eg at den er grei:)..for se med tiden.. skal selge til våren..så vet ikke om eg skal legge mere peng ut på den no då.. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 visst noen har en rimelig bakrutesenker liggende i 199 så gi en lyd;):D Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hvor får man kjøpt 16v vingen? Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hvor får man kjøpt 16v vingen? http://www.bsbildeler.no Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190DTM Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Den vingen der har bremselys, den originale 16v vingen har ikke det. Er vel kun mercedes som "selger" den vingen. Siter *Mercedes Benz 190E 2l 87mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Man kan kjøpe med og uten bremselys om du ser rett under/over den med bremselys :P "Autostyle Vinge Mercedes W201 (190) '16V-Style'" og " Autostyle Vinge m/ bremselys Mercedes W201 (190) '16V-Style'" Er bare de som har samme bilde på produktene virker det som. Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 5gears eller 4gears? nice bil:D Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 5gears eller 4gears? nice bil:D Eg har 4 trins girkasse funker helt greit egntlig..Går langt på girene også:Phehe..Takker.. Og vingen kjøpte eg gjennom en på 190forumet..er orginal 16v i gummi..fåes brukte for rundt 1000 lappen for brae..kjøpte min for 1000kr ferdig lakkert:D.. Slenger ut noen siste bilder av bilen før dekk skifte:D.. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Noen som kan hjelpe meg her??..har fått problemer med Tåkelysene på 190en..får ikke disse til og virke igjen..alt annet lys og ting virker på bilen..og har beveget på alle sikringer..men ikke hjelpt..eg har tatt på wd 40 på lykt kontaktene..men alt er som det skal der..men når eg tar bryteren på er det 0 spenning foran på tåkelysene..har også skjekket pærene..og di er helt fine.. en som nevnte til meg at det kunne være bryterene..er dette et kjent problem?..alt annet virker.. Hjelp!..trenger disse lysene..mvh Raymond.. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perena Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Noen som kan hjelpe meg her??..har fått problemer med Tåkelysene på 190en..får ikke disse til og virke igjen..alt annet lys og ting virker på bilen..og har beveget på alle sikringer..men ikke hjelpt..eg har tatt på wd 40 på lykt kontaktene..men alt er som det skal der..men når eg tar bryteren på er det 0 spenning foran på tåkelysene..har også skjekket pærene..og di er helt fine.. en som nevnte til meg at det kunne være bryterene..er dette et kjent problem?..alt annet virker.. Hjelp!..trenger disse lysene..mvh Raymond.. er jo bare å ta ut bryteren å sette ei prøvelampe bak for å se om den funker eller ikke.. prøvd å lirke bryteren frem og tilbake for å se om det er dårlig kontakt da? evt se om tåkebaklysene funker? Siter MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 er jo bare å ta ut bryteren å sette ei prøvelampe bak for å se om den funker eller ikke.. prøvd å lirke bryteren frem og tilbake for å se om det er dårlig kontakt da? evt se om tåkebaklysene funker? ka mener du med prøvelampe?..har skrudd den halveis ut kan du si..ristet litt i den for og skjekke om det var dårlig kontakt..men skjedde ikke noe mere då..drar eg den helt ut kommer tåkelysene på bak..som sagt..det er kun tåkelysene foran..hehe.. mvh Raymond.. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perena Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 hvis tåkebaklysene funker, tror jeg ikke det kan være selve bryteren:S en prøvelampe er en liten ledning med en pære eller diode på for å sjekke om det går strøm i en krets, evt bruk et multimeter? Siter MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 okei..eg skjønner..men hvertfall når eg tar på bryteren inni bilen så er det 0 spenning foran på lykten når eg måler..så eg vet rett og slett ikke..vil ha disse til og funke igjen liksom!.. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Jau..får vel slenge inn en liten Update.. for en uke to tilbake skar det seg helt da eg skulle på jobb..girspaken stod dønn fast og eg greide ikke og bevege den ved full kraft til sidene..men gikk fint fram og tilbake..men ikke til side..det ble derfor veldig vanskelig og få bilen fra 2-3 eller motsatt..og revers det var ikke mulig..men etter eg fikk sett på det ilag med min onkel viste det seg at det var rett og slett girvelgeren (girspaken) som beveger seg nedi den plastik hylsen , var blitt så tørt at det stod rett og slett bom stille..men etter litt vasking og gnikking..tok vi på gris..og bilen har aldri vert bedre og gire med siden..:) Har også endelig fått tåkelysene til og funke igjen..dette var grunnet selve lysbryteren var røket noe,..var lett og se for når eg åpnet var den hvite plastik ringen rundt bryteren totalt smeltet..så etter eg fikk handlet en "ny" av en stjerne kar fra 190 forumet er bilen endelig 100% igjen:) Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Lurer på noen ting angående dette med 1er puer 2er puter og 3er puter oppå fjærene på 190.. Det eg lurte på er om visst eg skifter fra 3er puter bak til 1er puter vil det gi såpass endring at bilen burde hatt hjulstilling eller går dette fint uten?..=) Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg