s990138 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Noen som vet hvor jeg finner tilkoblingen for turteller i motorrommet på min 92 charade TD? Tror kanskje det er dårlig kontakt på denne, eller den er ødelagt. Kan jo også være selve turtelleren. Nåla gjør et lite hopp akkurat når jeg starter bilen. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Hei.. Dette du beskriver er desverre en sykdom på de 3 sylindrete utgavene. Du kan forsøke og relodde alle loddepunkter på selve turtelleren etter du demonterer instrumenthuset. Dette hjelper i noen tilfeller. Eller så er en mulighet å skaffe en fra en 4sylindret,det er en justeringskrue på selve turtelleren det skal gå an og justere den til å passe 3sylindret. Den viser vel for mye med 4 sylindret turteller på 3 sylindret motor. Usikker på akkuratt det :) Anders Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s990138 Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Takk skal du ha.. Får prøve dette. :-) Vet du hvor turtelleren er tilkoblet? Er det på girkasse eller på dieselpumpe, eller kansje et annet sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Tipper at den er koblet inn på hjernen. Har ecu output skjema her et sted..Skal se om jeg finner det ut i løpet av kvelden :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s990138 Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Nice.. Takker. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Jeg klarer ikke å finne ut noe av dette. Har bare hele koblingskjemaer. Men skal lete mere :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikstrom Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 hahaha har samme problem med min turteller. har en 4 sylinders motor. min turteller kommer og går som den vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Banker i dashbordet jeg så funker min igjen en kjøretur :) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Minner meg om en 16v vi var og prøvekjørte, turtelleren sto i 5 'o clock-modus som mange av dem gjør og beveget seg bakover mot rødmerkinga mens turtallet steg :D Nesten som denne, bare litt mer død.. hehe Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 turtelleren på diesel pleier å være tilkoblet på dynamoen. Uttaket på dynamoen er merket med "W" Turtelleren på diesel går ikke like langt som på bensinmotorene også forresten... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg