Gå til innhold

Den nye Ford Mondeo!

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

Audi er ikke en del av VW, men VW er det største og mest dominerende merket i VAG, og VAG eier Audi.

 

Men ja, det er mye plattformdeling. Nye Focus er vel Volvo C30, V50, S40, Mazda 3 og kanskje en del annet også, for eksempel.

 

Se bare på de to mest interessante bilene i Chryslers modellprogram. Begge er gamle Mercedes-Benzer, henoldsvis eldre E-klasse (Chrysler 300C) og forrige generasjon SLK (Crossfire).

 

La oss ikke glemme Jaguar Mondeo heller.. ;)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes faktisk at det er litt morsomt at det sitter Volvo motor i Ford jeg. Og omvendt. Ford er jo ikke det værste merket som kunne kjøpt opp Volvo. Så vidt jeg vet så skjedde dette alerde i 2000 så dett er jo ikke noe nytt nei. Vet at det i eks. Volvo v50 med fire sylyndret motor er samme som sitter i min fars 04 Mondeo. Focus har jo også Volvo motor.Den dyreste utgaven i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk at det er litt morsomt at det sitter Volvo motor i Ford jeg. Og omvendt. Ford er jo ikke det værste merket som kunne kjøpt opp Volvo. Så vidt jeg vet så skjedde dette alerde i 2000 så dett er jo ikke noe nytt nei. Vet at det i eks. Volvo v50 med fire sylyndret motor er samme som sitter i min fars 04 Mondeo. Focus har jo også Volvo motor.Den dyreste utgaven i alle fall.

Stemmer det, ST'en har det. Også nye Mondeo ST får også den.

5 Syl turbomatet på rundt 225hk

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker lyden i 5`erne :) Håper ikke de dør ut..! Har hørt rykter innefra Volvo at det etterhvert kommer til å bli satset på rekkesekser`e. Grunnen til at det ble 5`er i 1993 da den kom var pga plassmangel, men nå har det kommet mer kompakt designteknologi.

 

Husk at det bare er noe jeg har HØRT altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern har bestilt seg den nye mondeo'n og får den levert neste mnd (juni). 2L TDCi 130hester'n. GLEDER meg til å prøvekjøre den!

 

I artikkelen om mondeo så skriver du / dere at dere er en av verdens første som prøvekjører mondeo. Håper virklig dere mente første forum som testa bilen, ikke privatpersoner. Fattern prøvde nemlig mondeo'n 2 uker før artikkelen kom ut. Men no big deal.

 

Hans kommentarer om bilen var at den var digg å kjøre, merka turboen slo inn, og at bremsepedalen tok alt for fort :p Vet åssen en alt for nervøs bremsepedal er. Nødbrems blir det vel kalt.. Kjørte Volvo S60 som skolebil og den bremsen er akkurat like følsom, nesten litt skummelt.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern har bestilt seg den nye mondeo'n og får den levert neste mnd (juni). 2L TDCi 130hester'n. GLEDER meg til å prøvekjøre den!

 

I artikkelen om mondeo så skriver du / dere at dere er en av verdens første som prøvekjører mondeo. Håper virklig dere mente første forum som testa bilen, ikke privatpersoner. Fattern prøvde nemlig mondeo'n 2 uker før artikkelen kom ut. Men no big deal.

 

Hans kommentarer om bilen var at den var digg å kjøre, merka turboen slo inn, og at bremsepedalen tok alt for fort :p Vet åssen en alt for nervøs bremsepedal er. Nødbrems blir det vel kalt.. Kjørte Volvo S60 som skolebil og den bremsen er akkurat like følsom, nesten litt skummelt.

Samme her, jeg skrev artikkelen, men første ofisielle test, var da. Jeg kjørte egentlig bilen for sikkert 1.5 måndte siden for første gang, men det var ikke skikkelig kjøring.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns denne bilen er en kopi av dagens Audi A4, tenker da spesielt på bakenden og sidene, fronten også med tanke på grillen.

 

Dette er bare enda en håpløs kopi av ford som lenge har levd av å kopiere design og teknologi fra Audi og VW. Ford er og blir et håpløst merke, ruster opp etter 1 år gjør de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns denne bilen er en kopi av dagens Audi A4, tenker da spesielt på bakenden og sidene, fronten også med tanke på grillen.

 

Dette er bare enda en håpløs kopi av ford som lenge har levd av å kopiere design og teknologi fra Audi og VW. Ford er og blir et håpløst merke, ruster opp etter 1 år gjør de også.

Nå er det slik at det etterhvert finnes mange forskjellige bilmodeller. En bil har et hjul i hvert hjørne, og en lykt i hver hjørne. Foran sitter det en grill, på siden er det en eller to dører, og det er vinduer rundt det hele. Skal man i dag produsere noe som ikke har visse likhetstrekk med noe annet, ville man ende opp med noe som ikke så bra ut

 

Men at den ligner på A4??? Den sammenligningen der tok jeg ikke helt. Stasjonsvogna kan minne litt om A6 Avant fra siden, men hvor du får de andre ideene fra får du svare på selv.

 

Men hvilke løsninger og hvilket design har Ford kopiert fra VAG? Forrige generasjon Mondeo minnet litt om Passat i sedanutførelse, men hvilket VAG produkt minner Focus om? Vilken VAG modell ligner S-Max på? Den nye Galaxy?

Og hvilken teknologi tenker du på?

 

At merket er håpløst er din mening, men den bør kanskje begrunnes litt. Og at de ruster opp etter et år må vel bare være fint. Bilene har 12 års garanti mot gjennomrustning, så da får vel eierene ny bil hvert år da? Eller?

Det er et problem med rust i falsen på dører og panser på Focus og Mondeo av tidligere generasjoner, men dette er skrudde deler, så å kalle bilene opprustet er vel å ta i.

 

Men det er klart, når det kommer fra en kvalitetsbevisst VAG elsker så er det sikkert sant, det finnes jo ikke noe bedre enn Audi, det er bare å sjekke kvalitetsundersøkelser det. VAG bestandig på topp.

 

Bare understreke at jeg mener ikke at Forden er feilfri,på ingen måte det å finne en feilfri tysk bil i dag er sannelig ikke lett.

 

Men å rakke ned på et merke på denne måten uten å vite hva man snakker om, og med skylapper hører hjemme i barnehagen.

Kom med noen saklige påstander istedet:hello:

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er klart, når det kommer fra en kvalitetsbevisst VAG elsker så er det sikkert sant, det finnes jo ikke noe bedre enn Audi, det er bare å sjekke kvalitetsundersøkelser det. VAG bestandig på topp.

Mondeo: Der traff du skikkelig bra! Jeg kjenner Insane22, han har tidligere jobbet på samme plass som meg, med Ford, og han er drittlei merket:P Og når jeg prøver å føre en samtale med han om dette, så vil han IKKE noen gang gi seg på det at Audi er best, uansett!

 

Hehe, var litt artig dette:) For slik er han!

 

No hard feelings Jan Henrik ;)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 1993 mondeo solgte jeg for ett par år siden, rustfri :) så alt er vel relativt ja.

Nå har jeg en 1996 modell som det er litt rust på, og kan bare si en ting om det, rusten hadde IKKE vært der om eieren hadde tatt vare på bilen...

 

 

Prisforskjellen er også stor på Ford mot f.eks Audi, så man får helt klart mest for pengene hos Ford, selv om "kvaliteten" er bedre hos Audi, koster jo også delene deretter, så man kan fikse flere ting på en Ford til samme prisen som det koster å fikse en ting på en Audi. osv osv..

 

Alt i alt så kommer det ned til hvor mye penger man vil legge ned i noe som raser i pris.

 

Sjøl kjøpte jeg en Mercedes Vito for ett par år siden, folk lurte jo på om jeg var skrudd i skallen som kjøpte en sånn problembil, har nå kjørt 50-60 000km med den (var gått 63 000km da jeg kjøpte den) og går som en kule enda, har bare hatt servicer og generelt sett passet på bilen.

 

Utrolig hva som holder seg hvis man bare vil ;)

 

Digger den nye mondeoen, stasjonsvognen that is, så blir kanskje en sånn etterhvert ja :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Nå er det slik at det etterhvert finnes mange forskjellige bilmodeller. En bil har et hjul i hvert hjørne, og en lykt i hver hjørne. Foran sitter det en grill, på siden er det en eller to dører, og det er vinduer rundt det hele. Skal man i dag produsere noe som ikke har visse likhetstrekk med noe annet, ville man ende opp med noe som ikke så bra ut

 

Men at den ligner på A4??? Den sammenligningen der tok jeg ikke helt. Stasjonsvogna kan minne litt om A6 Avant fra siden, men hvor du får de andre ideene fra får du svare på selv.

 

Men hvilke løsninger og hvilket design har Ford kopiert fra VAG? Forrige generasjon Mondeo minnet litt om Passat i sedanutførelse, men hvilket VAG produkt minner Focus om? Vilken VAG modell ligner S-Max på? Den nye Galaxy?

Og hvilken teknologi tenker du på?

 

At merket er håpløst er din mening, men den bør kanskje begrunnes litt. Og at de ruster opp etter et år må vel bare være fint. Bilene har 12 års garanti mot gjennomrustning, så da får vel eierene ny bil hvert år da? Eller?

Det er et problem med rust i falsen på dører og panser på Focus og Mondeo av tidligere generasjoner, men dette er skrudde deler, så å kalle bilene opprustet er vel å ta i.

 

Men det er klart, når det kommer fra en kvalitetsbevisst VAG elsker så er det sikkert sant, det finnes jo ikke noe bedre enn Audi, det er bare å sjekke kvalitetsundersøkelser det. VAG bestandig på topp.

 

Bare understreke at jeg mener ikke at Forden er feilfri,på ingen måte det å finne en feilfri tysk bil i dag er sannelig ikke lett.

 

Men å rakke ned på et merke på denne måten uten å vite hva man snakker om, og med skylapper hører hjemme i barnehagen.

Kom med noen saklige påstander istedet:hello:

 

 

Ok, nå skal jeg ta meg litt tid til å svare på dette, kolonne for kolonne:

 

Dersom du virkelig orker å ta deg litt tid til å ta en titt på bilder av dagens audi A4 og A6 modeller så skjønner du med en eneste gang hvor de har tatt Grillen fra, Front lyktene skal jeg være enig i at de er unike, men ta også en liten sammenligning med baklyktene på sedanen.

 

Sånne ting som cruise control med avstands radar har vert tilgjengelig på dyrere VAG biler i mange år, først nå klarer faktisk ford å komme med dette selv, dette er også første gang ford kommer med et fargelagt fører info system i dashbordet, som ser meget rotete ut dersom du spør meg, VAG har et mye ryddigere system. Galaxy var utviklet i samarbeid med VW Sharan, begge bilene delte samme platform, diesel motoren var faktisk fra VW, også mye av interiøret ser du stammer fra VW i ford Galaxy. Focus er faktisk den eneste forden som har hadd et unikt og særpreget design.

 

At merket er håpløst er så absolutt min mening, for jeg har jobbet med dette merket i 2 år, så jeg vet akkurat hva jeg prater om. Selvfølgelig hvis du tror at ford erstatter en bil med rustgaranti hvert år, så kan du vel like gjerne legge deg i sengen og drømme deg bort for 12 år, for det gjør de ikke, ford sliter økonomisk nok fra før. Jepp det ruster i dørene og panseret, og de ruster, og sien de ruster, så mp de vel også til syvende og sist ruste opp, enten det er skrudde deler eller ikke. Jeg syns ikke det er å ta i, for dette SKAL ikke forekomme på splitter nye biler, det er rett og slett ikke akseptabelt. Mondeo og focus var også meget sterkt plaget med vann lekkasjer.

 

Jeg er kvalitets bevisst, enten jeg er VAG elsker eller ikke, og jeg vet at VAG ALDRI har hadd problemer med rust på sine biler. Vet du hvorfor? forde de faktisk tar til til å GALVANISERE bilene sine før de slippes ut. Riktignok er ikke VAG feilfrie heller, og markeds undersøkelsene peker riktignok ut VAG til å være verstingene, men det som er så utrolig erart er at jeg ikke har hadd et eneste problem med min 2001 audi A4 som har gått 145000 km nå. Ingen rust, ingen vannlekkasje, kun skiftet slitedeler som bremser, foringer og de velkjente bære armene, som jeg visste om før jeg kjøpte bilen.

 

Og ved å rakke ned på Ford, så vet jeg AKKURAT hva jeg prater om, siden (som nevnt lengre oppe) jeg har jobbet med ford (Eller "Fraud" som jeg kaller merket nå) i over 2 år, så jeg har sett litt av hvert med disse bilene, uten å gå videre inn på det. Jeg har på ingen måter skylapper, jeg har et meget åpent sinn når det kommer til bil, og det å anklage meg for å ha skylapper og å påstå at ejg ikke vet vha jeg snakker om, er absolutt langt bak mål, og det er akkurat sånn de gjør i barnehagen også!

 

Takk for meg

 

:hailvw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå skal jeg ta meg litt tid til å svare på dette, kolonne for kolonne:

 

Dersom du virkelig orker å ta deg litt tid til å ta en titt på bilder av dagens audi A4 og A6 modeller så skjønner du med en eneste gang hvor de har tatt Grillen fra, Front lyktene skal jeg være enig i at de er unike, men ta også en liten sammenligning med baklyktene på sedanen.

 

Sånne ting som cruise control med avstands radar har vert tilgjengelig på dyrere VAG biler i mange år, først nå klarer faktisk ford å komme med dette selv, dette er også første gang ford kommer med et fargelagt fører info system i dashbordet, som ser meget rotete ut dersom du spør meg, VAG har et mye ryddigere system. Galaxy var utviklet i samarbeid med VW Sharan, begge bilene delte samme platform, diesel motoren var faktisk fra VW, også mye av interiøret ser du stammer fra VW i ford Galaxy. Focus er faktisk den eneste forden som har hadd et unikt og særpreget design.

 

At merket er håpløst er så absolutt min mening, for jeg har jobbet med dette merket i 2 år, så jeg vet akkurat hva jeg prater om. Selvfølgelig hvis du tror at ford erstatter en bil med rustgaranti hvert år, så kan du vel like gjerne legge deg i sengen og drømme deg bort for 12 år, for det gjør de ikke, ford sliter økonomisk nok fra før. Jepp det ruster i dørene og panseret, og de ruster, og sien de ruster, så mp de vel også til syvende og sist ruste opp, enten det er skrudde deler eller ikke. Jeg syns ikke det er å ta i, for dette SKAL ikke forekomme på splitter nye biler, det er rett og slett ikke akseptabelt. Mondeo og focus var også meget sterkt plaget med vann lekkasjer.

 

Jeg er kvalitets bevisst, enten jeg er VAG elsker eller ikke, og jeg vet at VAG ALDRI har hadd problemer med rust på sine biler. Vet du hvorfor? forde de faktisk tar til til å GALVANISERE bilene sine før de slippes ut. Riktignok er ikke VAG feilfrie heller, og markeds undersøkelsene peker riktignok ut VAG til å være verstingene, men det som er så utrolig erart er at jeg ikke har hadd et eneste problem med min 2001 audi A4 som har gått 145000 km nå. Ingen rust, ingen vannlekkasje, kun skiftet slitedeler som bremser, foringer og de velkjente bære armene, som jeg visste om før jeg kjøpte bilen.

 

Og ved å rakke ned på Ford, så vet jeg AKKURAT hva jeg prater om, siden (som nevnt lengre oppe) jeg har jobbet med ford (Eller "Fraud" som jeg kaller merket nå) i over 2 år, så jeg har sett litt av hvert med disse bilene, uten å gå videre inn på det. Jeg har på ingen måter skylapper, jeg har et meget åpent sinn når det kommer til bil, og det å anklage meg for å ha skylapper og å påstå at ejg ikke vet vha jeg snakker om, er absolutt langt bak mål, og det er akkurat sånn de gjør i barnehagen også!

 

Takk for meg

 

:hailvw

Så vidt meg bekjent så er grillen på dagens Audier i et stykke, mens den på Mondeo er to delt. Og grov nettinggrill har vel omtrent alle bilmerker benyttet en eller annen gang.

 

At avstandsradar har vært standard på dyrere VAG lenge, er vel ikke så mye å skryte av, både MB og BMW har hatt det lenge.

Men du sier det egentlig selv, nemlig dyrere VAG. Du kan ikke sammenligne biler som koster halvparten. Hvor lenge har systemet vært tilgjengelig på Passat, som er den naturlige konkurrenten?

 

Rotete display, ja vel. Hvordan ser et lignende system ut på Passat, hvis det finnes?

 

Forrige Galaxy var mer eller mindre satt sammen av VAG deler, det var kun 4 syl bensinmotorene som var ren Ford, og større møkkabil en det skal du lete lenge etter

 

Den nye deler heldigvis mye med S-Max og Mondeo, bilene produseres på samme samlebånd. Derfor er heller ikke dette noen VAG kopi

 

Focus ja, den er særpreget, men hvilken bilmodell hadde VAG i 1982, som Sierra var en ren kopi av??? Syntes heller ikke Escort ligner spes mye på Golf. 93 Mondeo kontra tilsv Passat??

Hva med Transit kontra Caravelle? Connect kontra Caddy? C-max kontra Touran.

 

Selvfølgelig vet du akkurat hva du prater om, du har tross alt jobbet med det i hele to år...

Begynte som lærling på Ford like før påske i 1996 jeg, og jeg har ikke gitt meg enda, så hvordan det ligger an på den siden tror jeg ikke du trenger å lære meg.

Dørene ruster ja, men de deler jo ut nye så jeg forstår ikke helt problemet. At bilene ruster opp etter et år er jo tullprat og det vet du, hvis du vil. Men du har helt rett i at det ikke skal forekomme, hadde det vært normalt hadde ikke garantien dekket det. Og det finnes dyrere biler enn Ford som har større problemer med rust

 

Nå kjøpte tydeligvis ikke du bilen din ny, iom at det alt var feil med forstillinga, så hva som har skjedd tidligere vet du kanskje ikke så mye om, og for denne diskusjonen er det ikke veldig relevant. Noen skifter dører, andre skifter bærebroer, big difference. Vet om Mondeoer som har gått 400k uten rust, lekkasjer eller andre større ting, men det beviser ingen ting. En bil blir litt lite sammenligningsgrunnlag

 

Angående økonomien. Etter dine vel to år så vet du sikkert da at Ford Europa tjener veldig gode penger, men Ford USA taper enda mer. Det har ingenting med nye eller gamle Mondeo å gjøre. Men det visste du sikkert, etter vel to år

 

Men igjen, etter et par år så vet du alt du. Sikkert sett mye mer enn noen andre.

 

Det med skylappene gidder jeg ikke kommentere, det er bare å lese innlegget ditt, så skjønner alle hvordan det ligger ann

Fortsett med den velkjente VAG kvaliteten du

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har rett i det med grillene er i ett stykke, men hva skjer dersom du setter sammen mondeoens grill til ett stykke? prøv å tenk litt logikk og litt lengre, så skjønner du hva jeg prater om, hvos du da virkelig vil skjønne det.

 

Du har også rett i at cruise control med avstands radar har vert tilgjengelig på de fleste dyre tyske biler i en lang tid, men har ford hadd noen konkurrent og alternativ til disse bilene? Ikke som jeg vet om, men du kan gjerne oppfriske minnet mitt. det er først NÅ ford kan skryte av å ha noe sånt. det er en skam.

 

Ved å ta en titt på denne videoen så vil du se mange kjente detaljer på dashbordet til Mondeo, jeg kjenenr iallefall igjen navigasjons systemet, selv om fører info systemet er ganske primitivt der, så har iallefall audi dette systemet med farger som er mye mere ryddig enn den 5" skjermen i dashbordet på mondeo.

 

Link:

http://uk.youtube.com/watch?v=O9qsAssGOqc

 

Du har rett i at forrige galaxy var satt sammen av VAG deler, og jeg så ALDRI en sånn galaxy innpå verkstedet, men kanskje du i din 11 år lange ford karriere har sett noen, ikke vet jeg, du har jo vert der 11 hele år, så du vet vel alt om VAG :)

 

Det er sannelig på tide at S-max og mondeo begynner å få et tilnærmet særeget design nå, det er en fin begynnelse med lyktene for mondeo, og jeg har aldri påstått at S-max og focus har vert kopi av noe som helst, jeg påpekte mondeo, men du la kanskje ikke merke til det med din 11 år lange erfaring?

 

Og nå begynner du virkelig å spore av denne tråden, jeg har da aldri påstått at noen hadde kopiert Sierra, escort eller noen av 80-talls bilene fra ford, Jeg sa simpelthen at Mondeo var en kopi av audi A4, noe som jeg fortsatt står ved, uansett om du har 11 års erfating eller ikke.

Du har natirligvis helt rett i at det finnes dyrere biler enn ford som har rust problemer, Mercedes kommer med en gang i minnet, men jeg har aldri hørt om at VAG har hadd slike problemer, men for all del, rett på meg hvis jeg tar feil.

Jeg så mopndeoer komme inn etter 1 år med rust, og dørene måtte skiftes ut. Jeg vet ikke hvor lang tid det tok til deg, uansett så er vel dette forskjellig fra bil til bil og plass til plass.

 

Du har helt rett i at jeg ikke kjøpte bilen min flunkende ny, for jeg syns det er å kaste pengene ut av vinduet å kjøpe seg en splitter ny bil, jeg vet ikke hva som har blitt gjort med bilen i fortiden, nei. Eneste jeg har å forholde meg til er et service hefte, men i den tiden jeg har hadd min bil, så har ikke jeg hadd flere problemer enn det jeg har listet opp tidligere.

Riktignok har alle biler sine unike og ulike problemer og feil, og som du sier at enkelte forder har gått 400.000 km uten rust og problemer og f.eks en audi har gått 400.000 km uten å bytte bærearmer beviser ingenting.

 

Hva i all verden har mine 2 års erfaring med fords økonomi å gjøre? man trenger faktisk ikke å være rakett forsker for å vite at ford i amerika sliter med mye gjeld og problemer. ford i europa gjør det ganske greit, ja, men hovedkontoret er i Detroit, og det er der alle bestemmelser gjørest og godkjennes, og dersom ford USA går konken, så forsvinner også ford europa.

 

Jeg har aldri påstått at jeg vet mye mere enn andre, jeg bare nevner min erfating med ford, for jeg har eid mange forder i fortiden, ikke nye riktignok, men jeg har sett nok på verkstedet i mine 2 år til å gjøre opp min mening og erfaring om merket.

 

Men du med din 11 år lange erfaring vet sikkert alt. ingen skal vel ikke komme å lære en 11 år gammel veteran om noe som helst?

 

Kanskje liksågreit at du ikke kommenterer noe som helst igrunn, du får fortsette med din rustne erfaring av ford du også, så skal jeg holde meg til VAG, så får vi se hvem som blir mest fornøyd eller ikke med årene.

 

Takker igjen for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår