Golftw Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Heisann folkens! Har hatt litt startproblemer i det siste på golfen min, den starter og går i ca 2 sekunder og skrur seg av.. dette gjorde den ca 5 gang før den klarte og holde seg gående. Den dør også etter ca 2 min på tomgang Jeg hører også en tikkelyd fra motor tror den kommmer fra bensin pumpa, kanskje den begynner og ta kvell og derfor problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Er ikke sikker på hva dette kan være selv, men ifølge haynes så kan dette være: 1.Løs eller defekt kobling i tenningskretsen. 2.Vakumlekkasje ved gass spjeldet eller innsugingsrøret. 3.Blokkert bensinpumpe/defekt bensinpumpe. Tror jeg hadde gått for defekt bensinpumpe ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Okey, kjempegreier skal nå sjekke det andre også, men med tanke på tikkingen skal den pumpa ut asap ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg