pacecar Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 dn.no - Fredly kjøpte Schumachers Ferrari :race Litt kult å handle en F1 :driving Kanskje noe å kjøre street racing med :fatality: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Uten å trimme den ned til det ugjenkjennelige vil ikke denne holde lenge uten et stort driftsapparat rundt seg... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Vel, siden han skal kjøre i EuroBoss så antar jeg at han har et lite team med seg. "- Selv om bilen ikke er kjøpt med tanke på å tjene penger, tror jeg det er muligheter for verdistigning, sier Fredly. " <- Han er nok meget sikker på det, slike folk løfter ikke en finger om de ikke tror de tjener på det. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg